Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Man får ha sin åsikt, men man får inte vädra den eller sprida den. Åsiktsdiktatur kallas det.
Börja blogga eller något istället, där kan du isf köra enväldig diktatur utan att behöva bli emotsagd.
Man får ha sin åsikt, men man får inte vädra den eller sprida den. Åsiktsdiktatur kallas det.
Haha, vem grinar?
Jag bara rättar dig.
Du söker billiga poänger, det går rätt dåligt.
Du får rycka upp dig lite nu!
Grejen är ju att man inte får länka vad man vill.
Vad är det du inte begriper?
Eller också struntar jag i dig kanske?
Om du tror att det blev pinsamt så får du gärna tro det men jag lovar dig, det finns inget du kan skriva här i forumet som jag skulle tycka var pinsamt för mig.
Om du bara visste vilken bra ryttare jag är!
Du och FDF-alfabetet borde satsa på en relation. Ni är rätt lika och då menar jag inget positivt.
Inläggen ovan styrker ju bara att det du försöker säga om andra stämmer bra in på dig själv.
Svaret har jag inte då det jag hittar gäller sysselsättning och då är inbakat i åtgärder. Men siffran 64% 2014 bland utlandsfödda som är sysselsatta och hur många procent som då är placerade i utbildningar visas inte heller, sen hur många av dessa som kommit som flyktingar finns inte med, siffrorna väldigt vaga att förlita sig på. Vill mig inte på att länka men sök själv så hittar du.
Nej, jag klagar inte över att jag får bemötanden. Tvärtom finner jag det tillfredsställande att få bemötanden.
Tänker absolut rösta på SD 100%
Det har jag aldrig skrivit. Jag får tycka som jag vill, men jag får inte vädra åsikterna öppet på FL. Visst, vissa åsikter får jag vädra men långt ifrån alla, trots att åsikterna håller sig inom lagen och åsiktsfriheten. Det är vad åsiktsdiktatur är.