Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
Är bättre att uppmuntra till än att straffa oavsett ämne. Men uppmuntrar man till att ha distans med att bygga moskéer med vissa fall skattemedel blir det vi och dom ännu mer. Nej sexuella läggningar har jag inget att säga om, du vet inte hellre om jag lever med en partner av samma kön.
www.svd.se/mindre-vard-trots-mer-pengar
Vi har religionsfrihet, klart som tusan det ska finnas moskéer. Alla kristna har tillgång till massa kyrkor även i länder där majoriteten av befolkningen är muslimer. Har det funkat där i hundratals år att ha kyrkor utan att muslimerna konverterat, så tvivlar jag inte en sekund på att moskebyggen inte på något sätt kommer påverka de kristna här i Sverige eller övriga Europa heller.
Jag vet ingenting om din läggning, och har inte påstått annat. Det jag gjorde var ett försök att omvandla målgruppen för ditt tänk som en chans att ge dig lite perspektiv på galenskapen du skrev, om att de ickekristna ska straffas enligt lag för att de har "fel" religon.
Invandring nämns inte i din länk alls..? Däremot andra orsaker till att vården inte löper på bra på det sjukhus som nämns i artikeln.