• todo nada

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 19:32:46 följande:

Vad grinar du nu om?

Jag utgick från de inlägg jag citerade som du skrivit, inget annat. Är det svårt att bara utgå från det folk säger utan du bara måste få det till något annat? Totalt meningslöst hålla en diskussion med sådana personer. Du kanske skulle följa ditt eget råd och skapa en blogg för att på så sätt få utlopp för dina multipla personligheter och åsikter som du så gärna tvingar på andra här....

vågar man bemöta det du skriver utan att du får skriftliga känsloutbrott likt de tidigare i tråden..?
  • todo nada
    Gert skrev 2015-09-13 19:40:28 följande:

Givetvis får jag inte yttra alla mina åsikter eftersom FL är ett politiskt korrekt forum. Det verkar finnas oskrivna regler som bara några medlemmar vet om.

Konspirationsteori?
  • todo nada
    Anonym (Putte) skrev 2015-09-13 19:48:22 följande:

Jaha, är det därför du måste svara och få sista ordet?

Nej då, du kan få det om du vill?
  • todo nada
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 20:03:04 följande:

Jag vet inte risken finns ju att jag börjar skrika rasist och muslimhatare om du länkar till en artikel som säger något negativt om muslimer.... Nej vänta, det var ju du....

Nu ska vi se hur du bemöter det här nästa gång. Oavsett vet vi att vi kommer få höra saker OM dig själv, maskerade i dina åsikter om andra...

Detta ska bli intressant. Väntar ihärdigt!

Nädå, men något i stil med det du redan tryckt ur dig här i tråden. (pk-floskler, pk-predikan, något befängt om islamisering, världshjälte med PK övertygelser, PK-bubbla, samt att du spyr på såna som mig)

Min åsikt om människor som dig lämnar vi osagt, eftersom min ärlighet säkert skulle resultera i en avstängning eller så något dygn.

Jag är inte förutfattad i mitt tänkande utan dömer individuellt. Och jag måste säga att du är riktigt underhållande faktiskt. Särskilt känsloutbrotten tidigare i tråden, och hur du använder "PK" som skällsord för att betona din ilska i vart och varannat inlägg. Och hur du anser att vi "PK-predikare" är rasister i något känslomässigt sammanhang när du snurrade iväg längre bak i tråden.
  • todo nada
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 21:47:21 följande:

Vad du tycker om mig var väl rätt klart från första början? Jag fick ju rätt snabbt veta vilka åsikter jag har genom att du satte dem i munnen på mig genom din egen sjuka syn du har på muslimer bland annat.

Och vet du - jag bjuder gärna på känsloutbrott om det är det du kallar det när det kommer till den avsky jag känner för personer som du som sprider sina rasistiska generaliseringar helt ohejdat på forum som dessa.

Det är intressant med en person som ska försöka vara någon slags beskyddare till utsatta grupper och ha sån fin människosyn - sedan sitter här på ett forum och bara vräker ut sig all den skit den kan komma på. Skulle bli avstängd om du sa de saker du tänkte om mig? En okänd människa på internet? Och vänta nu... Det var ändå jag som var den ilskne?

Åter igen beviset för att när du pratar om andra så är det egentligen dig själv du pratar om....

Dina åsikter har du framfört klart och tydligt på egen hand. Är det någon som har sjuk syn på muslimer är det du som befattar dig med begrepp som islamisering tex.

Jag tycker ingenting om dig, jag tycker däremot mycket om de saker du framfört här i tråden. Vilket gör att ditt påstående om att jag slänger ur mig all skit jag kan falsk dessutom.

Jag är dock imponerad att du lyckades framföra ett inlägg utan att skriva PK i någon nedsättande form.

Charmigt att du uttrycker din avsky och att du spyr på såna som mig. Tror du verkligen, på fullaste allvar att det ens är lite intressant för mig? Att jag skulle bli upprörd över din åsikt..? Smickra inte dig själv genom att tro det iaf genom att fortsätta framföra sådan dynga..

Var det något av faktisk substans du ville tillföra i övrigt?
  • todo nada
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 22:42:11 följande:

Här var det liv i luckan...

Till skillnad från andra så kan jag ju det... Men såklart det måste ha handlat om det ändå! Tyckte inte alls det var roligt att byta ut lite ord i ditt menlösa trams....

Precis som lille Oerjan brukade göra..

Undrar vart han blev av..?
  • todo nada
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 22:42:11 följande:

Här var det liv i luckan...

Till skillnad från andra så kan jag ju det... Men såklart det måste ha handlat om det ändå! Tyckte inte alls det var roligt att byta ut lite ord i ditt menlösa trams....

Hur var det nu med att tvinga på andra sina åsikter..? Jobbigt de där med att leva som man lär...
  • todo nada
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-13 23:39:38 följande:

Någon!!!!! Ring polisen...... SÄPO vem som helst!!!!! Detta är på allvar det här och ingen övning. HJÄÄÄÄLPPPP!!!!!!!!!! Någon har använt ordet "islamisering". Jag anropar - någon har använt ordet islamisering!!!! Största beredskap och rasistartileriet fram - gör er beredda.... Det är dags att gå till attack!!!!!!

Lugn och fin i nu, alla förstår att du är upprörd. Men det hjälper inte att balla ur, du ser bara galen ut...
  • todo nada
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-14 00:10:56 följande:

Säger den som byter samtalsämne till fisar....

Äsch, du vet att det var en liknelse.

Ta inte så illa upp. Det du tycker har iofs mer gemensamt med fisar så sett, bägge sakerna är bara luft för mig.
  • todo nada
    Anonym (Vänster) skrev 2015-09-14 00:01:07 följande:

Vet inte vad jag ska säga annat än att... Jag ger mig. Du vann. Där fick du mig allt....

Ja, det lönar sig aldrig att tvinga på någon annan sina egna åsikter.
Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!