Inlägg från: Digestive |Visa alla inlägg
  • Digestive

Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?

Analysera mera skrev 2015-09-18 20:09:47 följande:
    Bebisar? Du menar medlemmarna i SD-sekten?
    Och här har vi bashingen som Nerfherder ifrågasatte existensen för tidigare. Ett gott exempel även.
  • Digestive
    Nerfherder skrev 2015-09-18 20:06:13 följande:
    Ehhh precis det jag sa, eller hur?
    Och en visade just upp poängen med att ta motståndet seriöst, i det aktuella inlägget.

Gott med konsensus. Lämnar det så.
  • Digestive
    Analysera mera skrev 2015-09-18 20:15:16 följande:
    Det var aldrig en debatt, ens.
    Skrev "Håll sig till debatt överhuvudtaget.".

Och självklart utvecklas ingenting till debatt ur "Felaktigt. Punkt." - lika självklart som att utgångsinlägget till en debatt, inte utgör en debatt i sig.

Det fanns en debatt mellan Analysera mera och Digestive, något annat verkade dock locka Analysera mera mer än att fortsätta på den.
  • Digestive
    Analysera mera skrev 2015-09-18 20:22:58 följande:
    Varför angriper du inte hen som överhuvudtaget använde tillmälet "bebisar" då?
    För att Vanillaextract inte använde det som ett tillmäle överhuvudtaget och för att det inte hade belyst den ifrågasatta bashing:en utav sverigedemokrater ens då.
    Vanillaextract skrev 2015-09-18 15:58:14 följande:

Att sitta och diskutera om SD är ett stort parti är ganska lönlöst då det är en definitionsfråga. Du har fått svar på varför vissa anser det vara ett stort parti men du kan följa din egna definition(där du räknar in bebisar av någon anledning..).

• Digestive
    Selfish Geene skrev 2015-09-18 20:56:57 följande:
    Ok, så 8% var inte resultatet i riksdagsvalet utan bara i opinionsundersökningen av din egen utvalda målgrupp?
    Trådstataren har räknat ut valresultatet på hela befolkningen.
  • Digestive
    Selfish Geene skrev 2015-09-18 21:05:50 följande:
    Jag har sett 4-åringar försöka välja lördagsgodis så jag är väldigt glad att jag inte var den som behövde kartlägga 4-åringarnas politiska ståndpunkter
    Och så sägs det att sverigedemokrater tar opinionsmätningar på för stort allvar.
  • Digestive
    Nerfherder skrev 2015-09-18 21:26:38 följande:
    Du läser inte så mycket av det dina partikamrater skriver vid typ vareviga undersökning, eller hur ?
    Åh, mer häxjakt! Vad trevligt.

De som tvivlar på den här skribentens politiska vistelse hänvisas till den här tråden; http://tinyurl.com/ps9wfr9
    En tråd som alltså kritiserar Sverigedemokraternas politik på tre väldigt starka punkter. Observera att Nerfherder medverkar i tråden.

Eller varför inte till den här tråden; 
    http://tinyurl.com/qjkjy7d
    En tråd som vill se att folket bemöter Sverigedemokraterna med hårdare kritik än den rent verkningslösa pajkastningen som har skett i snart 10 år. Observera att Nerfherder medverkar i tråden.

Nerfherder vet mycket väl (läs också: bör iallafall veta om) att den här skribenten inte sympatiserar med Sverigedemokraterna. Röstade på Centerpartiet och kommer högst troligt att göra det nästa val också, vilket också står i andra länken och i ett citat till just Nerfherder.
  • Digestive
    Analysera mera skrev 2015-09-18 20:21:26 följande:
    Nej, som du ser så använder jag frågetecken efter varje antagande. Så man har rätt att neka eller dementera det jag påstår.
    Tar det igen "Bashar man inte sverigedemokrater så misstänks man som sympatisör av Analysera mera [...]".

• Digestive
    Nerfherder skrev 2015-09-19 07:13:00 följande:
    Häxjakt? Ta i lite mer va. Så som du stöttar sd:arna är det inte svårt att tro att du röstar på dem.
    Har förstått att icke bashing utav sverigedemokrater och att blott efterfråga en saklig och skarpare debatt med dem, just likställs med att man stöttar/röstar på Sverigedemoraterna.

Just därför som det kallas för en häxjakt.
  • Digestive
    Nerfherder skrev 2015-09-19 08:17:19 följande:
    Häxjakt?

Hur många ggr går jag till personangrepp, eller kommer med nedsättande kommentarer till mina motståndare? Vet du vad en häxjakt var, ens?
    Hmm.. den forntida hetsjakten efter svartmagi som drabbade oskyldiga låter nog bekant för de flesta.

Alltså kan man verkligen inte reflektera så bör man nog stilla sig en smula.
Svar på tråden Varför tror SD:are att deras parti är så himla stort?