• ninasord

Lu Lux Lan

Att det finns högerextrema krafter i Finland, det ska vi inte förneka, inte heller allvaret i brotten som uppmuntrar till invandrarfientlighet. Men att basunera om våldsamma protester samt publicera en bild på vad som mer liknar en vilsen stjärngosse tål nog att diskuteras.

Varför jag skriver som jag gör är för att jag vet att det finns äldre, grovt kriminella politiska aktörer bakom löpsedlarna. Angrip problemet där den faktiskt är, vi behöver inte fler foliehattar just nu.

www.expressen.se/nyheter/asylsokande-i-lahtis-mottes-av-protester/

Ta av dig struten pojk!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-27 08:29
    Ett tiotal finländska myndigheter har bildat en samarbetsgrupp för nationell bekämpning av terrorism. Gruppens sekreterare, polisinspektör Timo Kilpeläinen på Polisstyrelsen, säger att Suomen Sisu och den radikalare Finska motståndsrörelsen är extremistiska organisationer, däremot inte terrororganisationer.

? Vi har inte haft behov av att behandla dem. Åtminstone tills vidare hotar de inte statens säkerhet, även om det lokalt kan förekomma misshandel och skadegörelse, säger Timo Kilpeläinen.

www.dn.se/nyheter/varlden/extremnationalistisk-organisation-i-finland-vaxer-snabbt/

www.aftonbladet.se/nyheter/article21476038.ab

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-28 19:11
    POJKEN som syntes iförd Ku Klux Klan-liknande utstyrsel utanför en finsk flyktingförläggning förra veckan har identiferats. Polis har efterlyst honom.

19 ÅR GAMMAL
    INTE TIDIGARE BROTTSLIG BELASTNING och
    TILLHÖR INGEN EXTREMISTGRUPP.

Han misstänks för uppvigling, flaggskändning och hets mot folkgrupp.

www.dn.se/nyheter/varlden/ku-klux-klan-mannen-identifierad/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-11 17:37
    Jo dom här lirarna känner vi också till.
    No worries!

• Svar på tråden Lu Lux Lan
  • Deceree1

[quote=75801200][quote-nick]Gert skrev 2015-09-25 21:19:33 följande:[/quote-nick]Det är något som muslimska pilgrimer gör i Mecka. De kastar sten mot en stenvägg som ska representera Satan. Stenkastning verkar vara ganska normalt i vissa kulturer.

Jag trodde de va som när romerna kastade stenar på journalisterna och skrek att dom skulle ge sig av. ( från icke deras mark )

• M A F H H
    Gert skrev 2015-09-25 21:19:33 följande:
    Det är något som muslimska pilgrimer gör i Mecka. De kastar sten mot en stenvägg som ska representera Satan. Stenkastning verkar vara ganska normalt i vissa kulturer.

www.svt.se/nyheter/utrikes/100-personer-ihjaltrampade-i-mecka
    Jadu Gert, Satan borde verkligen polisanmäla muslimerna för misshandel och kränkning, vilken diskriminering!

Vad försöker du komma fram till? Varför slutar ungefär 80% av alla dina inlägg med att du börjar snacka om muslimer när trådarna handlar om annat?
  • Gert
    Deceree1 skrev 2015-09-25 21:23:36 följande:

[quote=75801200][quote-nick]Gert skrev 2015-09-25 21:19:33 följande:[/quote-nick]Det är något som muslimska pilgrimer gör i Mecka. De kastar sten mot en stenvägg som ska representera Satan. Stenkastning verkar vara ganska normalt i vissa kulturer.

Jag trodde de va som när romerna kastade stenar på journalisterna och skrek att dom skulle ge sig av. ( från icke deras mark )

En del romer är muslimer, så det skulle inte förvåna mig om stenkastningen kommer från religionen. Polis, ambulanspersonal och bussförare får representera satan i förorten.
    Give ´em Hell!
  • KillBill
    ninasord skrev 2015-09-25 21:13:37 följande:
    Jag ser det direkt. Tror du att dom riktiga satanisterna ställer sig där ute för allmän åskådan med en tratt på huvudet?
    Tror du att KKK är satanister? Klu Klux Klan är en kristen och rasistisk organisation.
  • ninasord
    KillBill skrev 2015-09-26 05:49:41 följande:
    Tror du att KKK är satanister? Klu Klux Klan är en kristen och rasistisk organisation.
    Vänta och se.
  • KillBill
    ninasord skrev 2015-09-26 09:24:07 följande:
    Vänta och se.
    Detta ska bli spännande att se, du menar alltså att KKK är på väg att bli satanister!
  • ninasord
    KillBill skrev 2015-09-26 13:27:06 följande:
    Detta ska bli spännande att se, du menar alltså att KKK är på väg att bli satanister!
    .................SUCK.... ................... Inga kommentarer
  • Velouria
    Gert skrev 2015-09-25 21:19:33 följande:

Det är något som muslimska pilgrimer gör i Mecka. De kastar sten mot en stenvägg som ska representera Satan. Stenkastning verkar vara ganska normalt i vissa kulturer.

www.svt.se/nyheter/utrikes/100-personer-ihjaltrampade-i-mecka

Hitler bidrog till miljontals människors död. Måste ju vara den västerländska kulturen som vi AAAALLLAAAA delar. Eller hur, Gert?
    Vad vill du?
Svar på tråden Lu Lux Lan