• Linda_

Junibebisar 2016

Hej! Jag hoppar in här om det går bra :)
    BF 21/6 (27 år, första barnet).

Innan jag plussade så drömde jag att jag ruvade :) I natt drömde jag att det stod två par pojkskor utanför dörren och att jag hade gjort två gravtest som visade att jag väntade tvillingar haha :)

• Linda_
    Juniloppan skrev 2015-10-23 06:11:03 följande:

Blev gravid i början av året och i fjärde månaden, v.14+6, var vi på vårt första ultraljud. Bm fann inget hjärtljud på grodan och ma kunde konstateras från vecka 6-7. Nu är jag f u l l s t ä n d i g t livrädd att det ska bli såhär för loppen som beräknas i juni...

Någon annan här som fått ma och det gått bra för sedan?

Eller någon som vet om man kan "kräva" VUL nu såhär tidigt?

Hej! Jag är också jätteorolig till och från. Jag fick också ett MA i början av året, fostret hade dött i vecka 9+3, fick missfallet i vecka 13. Jag får inte göra ett tidigare UL.. måste ringa och boka tid hos en privat mottagning isf. Vi får hoppas på det bästa den här gången :)
  • Linda_
    Inheaven skrev 2015-10-22 21:42:39 följande:

Jaha, då var det min tur...

Rosa när jag torkade mig...

Hur ska jag kunna sova nu :(

Tänker på dig! Hoppas att allt går bra <3
  • Linda_

Någon mer som har fått en stor och svullen mage redan? Måste åka och köpa större tröjor och leggings idag :) Har gått upp 3,2 kg haha :) Trevlig lördag till er!

• Linda_
    ntmas skrev 2015-10-25 12:34:50 följande:

Hej!
    Hoppar in här efter att plussat imorse! Vårt första barn!
    Enligt appen är bf den 21/6
    Är i v. 5+4 :)

Hej vännen! Välkommen och stort grattis till dig. Vi har samma BF-datum, jag är också i vecka 5+4 :)
  • Linda_
    vixxen skrev 2015-10-27 10:13:04 följande:

Hej! Vad roligt med en grupp!
    Jag går in i vecka 7 (6+0) imorgon och beräknad den 22 juni.
    Men är så himla nervös, fick ett missfall precis innan denna graviditet så vill bara att veckorna ska gå. 

Är från Stockholm och är 32 år, om allt går vägen så väntar jag mitt första :)

Hej! Jag går också in i vecka 7 imorgon :) Du är inte ensam, har också fått ett missfall innan. Hoppas på bättre lycka den här gången :)
  • Linda_

Någon mer som inte känner av någon växtvärk än? Jag mår illa, är trött, har ont i höften (foglossning redan?) och jätteömma bröst. Förra graviditeten hade jag världens växtvärk, visserligen så slutade det i MA.

• Linda_
    vixxen skrev 2015-10-27 10:31:45 följande:
    Vad roligt!! Ja det kommer gå bra denna gång, det måste det :)
    Så du är också beräknad till den 22 juni? haha vad kul!
    Vart bor du någonstans?
    Det tror jag också :) Enligt appen så har jag BF den 21 juni. Jag bor i Södermanland (vill vara lite anonym), så vi bor inte så långt ifrån varandra :)
  • Linda_
    Wielkip skrev 2015-10-27 10:44:05 följande:

Fått tid på gynmottagningen vid 14 idag, inga mer blödningar idag men vågar inte hoppas ändå.

Tänker på dig, hoppas att det går bra. Kram!
  • Linda_
    vixxen skrev 2015-10-27 10:49:21 följande:
    Ja jag förstår:) Vi har inte heller berättat än vill vänta lite till. Ska på tidigt ultraljus i vecka nio så efter det så kommer det nog kännas mindre nervöst hoppas jag:)
    Har du bokat tid på en privat mottagning då? Jag funderar också på att göra det :)
Svar på tråden Junibebisar 2016