Junibebisar 2016
Kan någon ge mig tips på vad man ska äta mot förstoppning? Det står att man ska äta katrinplommon men min mage klarar inte av att bryta ner fruktsocker så bra.
Kan någon ge mig tips på vad man ska äta mot förstoppning? Det står att man ska äta katrinplommon men min mage klarar inte av att bryta ner fruktsocker så bra.
Har sån mättnadskänsla! Äcklad men mår inte illa. Hela magen är svullen med. Nån mer med IBS?? Lite jobbigt då jag bara är sugen på kolhydrater och det är nåt jag försöker undvika annars då jag mår mkt bättre. Må bra och "svälta" eller äta och få kass mage :p
Fått missfall, vaknade med kraftig mensvärk och att det blödde. Va på gynakuten där läkaren sa att det sannolikt var missfall..
Han sa att jag skulle dubbelkolla med gravtest om 2 veckor :(
Så tråkigt, är ledsen och gråtfärdig om vartannat..
Tjejer!
Vad har ni för tips mot illamående?
Jag kräks inte än, men nog e det nära...
Dessa seaband, funkar dom?
Jag och mina drömmar.. I natt drömde jag att min sambo kom hem med två barnstolar till köket och två spjälsängar.
Nu är det min tur att blöda. Jäkla skit det som kändes som enda chansen till en bebis till och allt har känts så rätt denna gång. Har haft "mensvärk" sen jag vaknade och nu på eftermiddagen kom blödningen. :(
Nu är det min tur att vara orolig. Ont i magen och inga ömma bröst eller bröstvårtor alls idag :(
[quote=75954099][quote-nick]Linda_ skrev 2015-11-03 10:22:53 följande:[/quote-nick]
Nu är det min tur att vara orolig. Ont i magen och inga ömma bröst eller bröstvårtor alls idag :(
[/
Har inte några symtom heller och är i v.6 nu
[quote=75954524][quote-nick]Linda_ skrev 2015-11-03 12:17:16 följande:[/quote-nick]
Min mage har vart uppblåst och jag har haft ömma bröstvårtor och bröst sen jag plussade. När jag vaknade imorse så var alla symtom borta :( Det var likadant i januari när jag fick MA.
[/
Jag hade symtom samma vecka jag plussade men sedan försvann dom. Har haft många mf och ma och vid mitt ma försvann alla symtom också nästan direkt efter plus och testerna blev svagare. Fy vet hur det känns. Ska du göra något VUL?