• Gweny

Junibebisar 2016

Hej, jag var med i tråden, men lämnade för mf, MEN visade sig att det inte var det fast rejäla blödningar, så såg dem något och nu efter flera VUL, senast idag så ser allt bra ut och hjärtat slår.
    så är i v. 8+2 och det känns ofattbart, ett mirakel via IVF. 

• Gweny

Hej, jag var med i tråden, men lämnade för mf, MEN visade sig att det inte var det fast rejäla blödningar, så såg dem något och nu efter flera VUL, senast idag så ser allt bra ut och hjärtat slår.
    så är i v. 8+2 och det känns ofattbart, ett mirakel via IVF. 

• Gweny

Tack ska ni ha!

Nån mer som har BF 11/6 ?

Frucgsvensson>> härligt! Angående mf så tycker jag det står olika överallt, men verkar ju minska risken rejält iallafall. Tyvärr hjälpte det inte för vår del förra året, men får hoppas det kommer bli bra nu!!

• Gweny
    Moneal skrev 2015-11-04 09:50:08 följande:

Tack för alla tankar tjejer!

Fick ingen bild men en liten plutt på 2,5 cm med tickande hjärta låg där inne och är nu vecka 10, vilken oerhörd lättnad!!

Har nog aldrig varit så nervös som jag var i dag <3

Åh så härligt det såg bra ut!!
  • Gweny

Emmanny>> åh så kul med bröllop, hoppas ni får en underbar dag!

• Gweny
    tofslan skrev 2015-11-05 13:09:36 följande:

Hur tänker ni andra kring att berätta för kollegor? Jag är rätt privat av mig på jobbet, samt har gått igenom missfall förr, så jag skulle egentligen helst vänta till efter RUL men så länge kommer jag aldrig kunna dölja magen ändå..

Jag är likadan, men tror inte det går att dölja så länge heller...
  • Gweny

Igår var vi på RUL. Var en livlig krabat och vi kunde se när h*n svalde fostervatten. BF 11/6 stämde och hon sa att allt såg bra ut. Så skönt. Varit nervös.

• Gweny

Annieh>> kul med en liten tjej i magen.

Malin-pw>> hur gick det idag? Kommer dem ha täta kontroller nu framöver då?

• Gweny
    tofslan skrev 2016-01-20 10:52:46 följande:

Härligt, grattis! Vi har samma beräknade BF :)

Jag har också 11/6!!
  • Gweny
    frucgsvensson skrev 2016-01-20 22:46:14 följande:

Idag fick jag både se och känna med handen lillen i magen!! :) första gången. Gick in i vecka 21 igår och har moderkakan i framvägg så trodde det skulle dröja.

Åh så mysigt! Går och väntar på det..

Är i v.20
Svar på tråden Junibebisar 2016