Junibebisar 2016
Grattis! Får man fråga varför du blev igångsatt? :)
Wow, man är inte inne på fl på en dag och bebisarna ploppar ut en efter en! Stort grattis ni nyblivna mammor! Går in i v. 40 idag. Eller, 39+0 heter det väl. Jag har ändå från början sagt att bebisen kommer 20e, så får väl se på måndag ;)
Verkar vara olika i landstingen.
Jag fick datumet 5/7 att be om att bli igångsatt på förlossningen om inte bebisen kommit tills dess (vilket jag är övertygad om att den har). Är då i v 41+3.
Trodde att man väntade till v42 iaf... =/ jaja, inget mig emot ;) men som sagt, tror inte den gömmer sig där inne så länge till.
Idag var jag iväg och köpte blöjor, amninskupor och tvättlappar. Nu bara bb-väskan kvar så är jag redo! :D
Skönt när den står klar! Det vi har kvar är våra egna kläder, lite energibars och att montera babyskyddet, men det går snabbt att fixa (hoppas jag!)
Haha, helt fantastiskt vad det här livet kan testa en ibland! Jag blev ju ensamstående i 6e månaden. Inget problem i sig, förutom att för drygt 90 minuter sen beslöt sig min telefon för att självdö. Jepp, inget liv i den, hjälper inte att trycka, slå, plocka bort simkort, reagerar inte på laddaren, no nothing! 4 dagar före bf. Haha. Kan inte ringa barnvakt, skjuts, ambulans, förlossningen, min mamma... faktiskt ingen, när jag tänker efter. Spännande! :D Tänkte, startar det inatt går jag bara ut på gården och skriker. Borde inte ta många minuter innan hjälp anländer ;)
Aja, fick tag i exet via ett spel. Bad honom smsa min mamma. Så nu kan de vara lugna. bara hoppas att bebisen inte vill ut inatt :D