Inlägg från: En del av oss |Visa alla inlägg
  • En del av oss

Junibebisar 2016

[quote=75954717][quote-nick]Wildlings skrev 2015-11-03 12:57:32 följande:[/quote-nick]

Jag tror det där med symtom är väldigt olika. Under båda mina friska graviditeter så kunde jag känna massa symtom en dag och nästan inget dagen efter. Medan jag under mitt MA mådde så fruktansvärt illa och kräktes och kände mig jätte gravid. Så det finns nog ingen riktigt mall. 

[/

Men jag känner inget alls, på mvc sa dom att det kan bero på i vilken form man är i. Förstod inte riktigt men hon menade på är man i bra grundform och mår bra på alla plan så skulle man alltså ha bättre förutsättningar att inte behöva uppleva så mycket obehag, vet inte om det ligger någon sanning i det för jag tycker ändå man borde känna någonting. Någon här sa att vissa tål HCG bättre men det vet man ju inte.

Jag har ju känt betydligt mer under några av mina mf graviditeter och det gick ju inte bra.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

Nu ska jag iväg och PT träna och tänka kanske efter sätta mig i bastun, men hur är det med bastu som gravid?

• En del av oss

Varför säger ni foster när det är ett embryo?

• En del av oss

[quote=75955135][quote-nick]Wielkip skrev 2015-11-03 14:29:05 följande:[/quote-nick]

Nej det står på förpackningen och har alltid gjort, de fick inte rekomendera någon behandling alls sa hon flera flera ggr..

[/

Men hur behandlar man svamp då och varför säger mvc att man ska köpa det receptfritt på apotek?

• En del av oss

[quote=75955733][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-03 17:17:36 följande:[/quote-nick]

Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.

[/

Beklagar fy vaf tragiskt. Abort menar du skrapning?

• En del av oss

TS okej då vet jag, hoppas det inte är svamp jag har nu då.

Någon frågade vad har ni för flytningar jag har sedan ÄL tagit progesteron vagitorier (skall ta dessa till v.12+0) och har väldigt vattniga flytningar då dessa rinner och ibland ytterst sällan kommer dessa rester ut som klumpar som ser ut som grynigt uppblött papper i olika sorts färger. Jättefräsch..not! Nu luktar det tycker jag och är orolig att jag kan ha åkt på BV igen då jag gjorde det senast jag tog dessa vagitorier så ska in på kontroll imorgon och få detta undersökt hos gyn.

Jag är så trött, tvärdör i soffan varje kväll sedan helgen...inte likt mig, men dagen träning tog verkligen slut på mig men skönt att få slakta ryggen och skulderbladen för jösses vad ont jag haft där senaste veckan och känt mig stel.

• En del av oss

[quote=75955910][quote-nick]Wielkip skrev 2015-11-03 18:01:51 följande:[/quote-nick]

För oss i v.9+ kallas det iaf foster :)

[/

Jo det stämmer men menade oss före det.

• En del av oss

[quote=75955890][quote-nick]Grus grus skrev 2015-11-03 17:57:21 följande:[/quote-nick]

Nej hon menar abort. Hon kommer att ta tabletter för att stöta ut det vilket kallas för medicinsk abort.

[

Ok fy stackars låter riktigt tungt.

Så ledsen för er skull Anknissen och Frestelsen

• En del av oss

[quote=75955467][quote-nick]Linda_ skrev 2015-11-03 15:54:09 följande:[/quote-nick]

Vi såg ett litet hjärta som slog <3

[/

Gud vad härligt!

Gweny förstår din glädje, ett litet underverk och välkommen tillbaka!

• En del av oss

[quote=75956586][quote-nick]Wielkip skrev 2015-11-03 20:43:03 följande:[/quote-nick]

Gryniga flytningar med små "pappersklumpar" låter ju som svamp.

Jag köpte canesten trots att apotekspersonalen sa att de ej fick rekommendera. "Ska man använda någon ska man använda den, men vi får inte råda någon att köpa..."

Det är ju canesten som varit ok tidigare och jag har även använt det under tidigare graviditeter.

[/

Nej det är inte keso jag sprutar in som creme det som inte tas upp av kroppen stelnar och ligger kvar som stora kockor gryning massa inuti runt livmodertapp och hela slidgångdn, kladdar, rinner och luktar jäkligt illa även om jag duschar ochbtvättarvrent med vatten och pillar ut allt med fingret och byter trosor så är det ständigt illaluktande kladdigt blött och så flagigt efter det som inte gick att få bort då sliddusch inte rek. Lukten är BV lukt surt ruttet stank!

Jo canesten vet jag.

Svar på tråden Junibebisar 2016