• Wielkip

Junibebisar 2016

Ellaria skrev 2015-10-06 10:33:05 följande:

Hej alla :) Bokade tid till privat UL 30/11... Är kanske lite galen men det känns sjukt att behöva vänta till v 18 om något är fel... Vill ju veta det innan man får mage så att inte ALLA behöver veta att det gick åt helvete.

You know nothing, Jon Snow
    Tycker också RUL känns så sent! Kommer också boka privat om vi inte får gratis via Mvc, funderar på 3D denna gången, har inte testat det ännu trots två tidigare graviditeter, vore häftigt att se!

Någon som kan tipsa om 3D-klinik kring skövde? Gärna i Gbgområdet :)
  • Wielkip

Mensvärk är jättevanligt, har haft det alla 3 ggr. Första gången med dottern hade jag så ont att jag fick knapra maxdosen alvedon i 1,5 vecka kring vecka 14-15 för att kunna ta mig till jobbet :|

• Wielkip
    Moneal skrev 2015-10-07 08:13:32 följande:

Ja den där mensvärken kommer och går hela tiden

Fast just nj är ligamenten värre, kan inte röra mig knappt utan att det hugger i dem

usch usch, men lika glad för det är jag, för jag ska då en bebis till :) :) :)

Ligamentsmärtan är läskig! För mig drar det typ vid höftbenen, fast lite längre in mot mitten, om jag reser mig hastigt, hostar eller nyser. Känns som att man haft sönder inälvorna :{
  • Wielkip

Grattis och välkomna alla nya! :)

Har idag köpt mina första gravidbyxor, är så jäkla svullen, var ändå i behov av nya byxor så det kändes lika bra att köpa ett par preggopants, så bekväma!

• Wielkip
    Ankissen skrev 2015-10-09 18:57:16 följande:

Var det fler här inne som väntade tredje barnet? Hur har ni det med magen? Jag är i v 6 om nån dag och tycker redan att byxor börjar strama.

Jag väntar tredje och har som sagt köpt första paret gravidbrallor idag :D
  • Wielkip
    mopstops skrev 2015-10-09 19:28:13 följande:

Märker att det hänt mycket i tråden när jag missat ett par dagar. . Tycker dagarna bara går..

Är ju bara i v 5 så tidigt som bara den, hade tänkt avvakta lite med att ringa bm. När tänker ni andra kontakta bm? ????

Vi ringde för typ 1,5 vecka sen, ska på första besöket nu på torsdag den 15/10, längtar! Det känns så mycket mer verkligt efter att man varit där :)
  • Wielkip

Är det möjligt att känna av foglossning redan? Har egen häst så jobbar i stallet samt rider dagligen, och de senaste dagarna har jag börjat känna lite smärtor i bäckenet :(

• Wielkip
    Grus grus skrev 2015-10-10 15:40:03 följande:
    Super! Du är bäst! Kanske vi skulle lägga länken till bf-listan i ts på denna tråden?
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
    Fixar det när jag loggar in från dator nån gång de närmsta dagarna, går inte att redigera från mobil :)
Svar på tråden Junibebisar 2016