• Wielkip

Junibebisar 2016

JaninaH skrev 2015-10-22 18:49:25 följande:

ingen som reagerade eller citerade det jag skrev, jag som behövde stöd.. lite uppmuntran, jag är så sjukt orolig..

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
    Vet du när du hade äl? Ägget lever väl bara ca. 24 timmar men spermier kan leva upp till 7 dagar.
  • Wielkip
    Inheaven skrev 2015-10-23 13:59:11 följande:

Sitter på akuten nu och hoppas på att få hjälp.

Hoppas du får vul! Har du bara haft lite flytningar eller har det tilltagit?
  • Wielkip
    Emmaapersson skrev 2015-10-23 14:53:06 följande:

Gjorde VUL idag, och dom såg INGENTING :( gravtesten visade fortfarande plus, dom såg ingen blödning. Men inte äns än hinnsäck. Ska tillbaka om en vecka, och dom kunde inte ge svar på vad som faktiskt har hänt. :(

Vilken vecka är du enligt dina beräkningar? Har du blödit hemma?
  • Wielkip

Ni som har två eller fler barn, med olika kön;
    Har ni haft olika symptom beroende på om det blev pojke eller flicka?

Har massa symptom denna tredje gång som jag hade under första, men inte andra graviditeten, och magkänslan har sagt flicka redan innan jag visste att jag var gravid. Har gissat kön rätt på båda mina andra barn och många andras, så spännande att se om det stämmer även denna gång :D

• Wielkip
    Saraasa skrev 2015-10-24 08:02:32 följande:

Hej! Går gärna med i gruppen!

BF 28/6.

Wielkiep vi var med i samma Marsbebis 2012, ska bli kul att följa varandra igen. Om allt går vägen denna gången!

Jag är i 4+4 och har haft så spända bröst sedan 2 dagar innan bim, men sedan igår har det släppt helt, inga spända bröst och inget annat förutom tröttheten som är enorm.

Så orolig för MF eller MA.

Vad kan det bero på? Att kroppen börjar stabilisera sig eller ett första tecken på MF?

Åh kul! Är det första efter -12an? :)
  • Wielkip

Den där när man med gravidillamående tvingas ta hand om sitt barns första kräksjuka nånsin, uuuuuh! :| i nästan 4 år har vi klarat oss, men nu var det vår tur uppenbarligen, hemskt är det!

• Wielkip
    Orkide skrev 2015-10-25 06:37:43 följande:
    Vi klarar oss nog..
    Vi ska ju inte klaga på negativ stämning och att folk får andra att känna sig värdelösa, och sen slänga ur oss sånt här kanske? Väldigt onödigt.
  • Wielkip

Min tur att blöda, har aldrig haft minsta blödning under någon graviditet så det är inget normalt för mig. Är med andra ord rätt så kört :/ 7+6 idag...

• Wielkip

Blöder inte mycket alls men det är inte normalt i min värld med ens minsta prick rosa...

• Wielkip

Barnvakt har kommit, så nu åker jag och sambon in. Antingen kommer vi hem med foto på levande bebis eller med ett paket cigg. Min magkänsla säger det sistnämnda och min magkänsla har 98 ggr av 100 rätt, tyvärr.

Svar på tråden Junibebisar 2016