Junibebisar 2016
Ledsen att jag inte vet och kan allt gick bara efter det jag fått höra.
HALLELUJA här smyger sig ett illamående på...äntligen!!! Hoppas verkligen det är ett gott tecken på att det kommer gå vägen den här gången.

Ledsen att jag inte vet och kan allt gick bara efter det jag fått höra.
HALLELUJA här smyger sig ett illamående på...äntligen!!! Hoppas verkligen det är ett gott tecken på att det kommer gå vägen den här gången.
Jag håller med. Är hemskt ledsen att jag inte vet och kan allt och hur en person kan påstå att jag i stort sett medvetet gått ut medvetet med missvisande råd som kan ge en blivnade mamma en sån pass ovanlig komplikation som listeria. Allvarligt känner jag inte till något fall med Listeria. Sedan tycker jag det är anmärkningsvärt olika råd gällande kost beroende på i vilket land man bor i. I Frankrike är det helt andra rek tex än i Svergie. Självklart ska man följa de kostråd vi har, men ändå väldigt märkligt.
Jenny UKnhar du aldrig själv haft fel? Man är inte mer än mänsklig
UKnJennie börjar bli uttjatat nu och bra att du är expert.
Jag är också hungrig mest hela tiden
Hur behandlar man bakteriell vaginos om man tar crinone vaggisar samtidigt? Jag vet inte om jag har BV men det luktar så sablans illa och jag gar fått BV av crinone förr och har nu läst att bv kan orsaka mf så måste ringa och prata med mvc och gyn imorgon och få hjälp och ta reda på hur det är.
[quote=75964456][quote-nick]Akire-84 skrev 2015-11-05 17:43:25 följande:[/quote-nick]
Jag tycker att du är väldigt otrevlig många gånger här, det förstör tråden!
[/
Var har jag varit otrevlig? Har jag inte rätt att framföra min åsikt utan att framstå som otrevlig många gånger? Vill gärna veta vilka gånger jag varit otrevlig för det har verkligen inte varit min mening.
UK Jenny detta är påhopp om något så nu ber jag dig att lägg ner!
Jag har ingen aning vad du har för tankar hur jag ska besvara ditt inlägg. Om man inte tål svar så kanske ett forum är fel plats att vara på. Varför ska jag anpassa mig och tassa på tå för alla, det är för fasen ett forum vi är på och man debatterar och sedan dra upp andra trådar här är otroligt långsökt men du hade väl inte så mycket annan negativ kritik på mig så du fick gräva riktigt djupt ner i hjärnbarken där du minns ett jädra repeat från en annan medlem om TSH och eftersom det var sådan repeat gång på gång trots långa utläggningar till samma person som ändå inte togs in så blev jag himlans provicerad för allvarligt var det nog ta mig tusan det hon var ute för inget gick in och hon verkade även besitta väldigt lite kunskap plockat från div trådar som inte är sanningseliga ich då flika in ordet end fick det att låta ännu mer icke trovärdigt. Gyn är ju mer vanligt förkortning liksom BM, BIM, ÄL...ska jag fortsätta? Men iaf långsökt och omoget att dra in det som diskuteras i andra trådar men du hade väl behov av det. I vilket fall är detta ett påhopp så jag väljer att inte ignorera dig så kanjag hoppas du gör detsamma eftersom du tydligen alltid bemöter mig med en bitch attityd jag starkt ogillar.
Sedan vore det trevligt att få svar från den person frågan är ställd än av alla andra för ni kan omöjligt ha hennes svar.
[quote=75967892][quote-nick]UK Jennie skrev 2015-11-06 13:22:18 följande:[/quote-nick]
Sorry - eftersom du lagt ut fragan pa ett forum sa trodde jag den var oppen for alla. Du vet att man kan skicka privata meddelanden till personer om man bara vill ha deras svar va? Ga in pa det lilla kuvertet overst pa sidan.
[/
Kan du sluta tala om för mig vad jag ska göra och inte tack. Är du nån polis eller? Nej precis, sluta bete dig som en då!
Eftersom frågan diskuteras här från Ellaria så tar vi det här.