Junibebisar 2016
Här händer ingenting. Studerar toapappret noga efter spår av slempropp varenda gång jag kissar, haha!
Här händer ingenting. Studerar toapappret noga efter spår av slempropp varenda gång jag kissar, haha!
Åh ännu en bebis, grattis!!
Vad krävs för att man ska få hinnsvepning eller bli igångsatt? Har bf om åtta dagar och jag kan nästan inte gå. Blir det bara lite värre än vad det är nu kommer jag behöva rullstol för att ta mig nånstans. Gör så inihelvete skitont över blygdbenet/ljumskar/höfter. Kan nästan inte lyfta vänsterbenet.
Funkar verkligen hallonbladste? Och hur bra är det egentligen? Jag är tveksam till sånt där så har inte vågat testa.
Jag har också fruktansvärd foglossning och är sängliggande (kan inte sitta) och går med kryckor. Min bm skickade remiss till förlossningen om igångsättning i v. 38/ v. 39 för att jag skulle slippa få gå tiden ut. Är idag i v. 37+2 och fick tid för samtal om igångsättning bf+1. Känns förjäkligt just nu. Tänkte be min bm göra en hinnsvepning när jag ska dit nästa vecka. Det som förvånar mig är att min bm sa att om jag inte blev beviljad igångsättning tyckte hon att jag skulle ta ricinolja! Vilket inte ska vara något att rekommendera när man läser om det här på fl. Hursomhelst det här blev långt :) Men hör med din bm så kan hon förhoppningsvis hjälpa dig :)
V 39+0 idag, 6 dagar kvar! Fortfarande inga känningar. Komsi komsi bebis!
Avundsjuk på er som märker att nåt är på gång trots att ni inte är lika långt gångna som jag är ;)
Bf idag!!! Kom ut nu bebis!!
Känner inget annat än lite mer ilningar/stickningar neråt. Vet inte om det betyder något.
Passar på å fråga, är det nån som fått huggande smärta i ljumskarna/höfterna? Får det ibland om jag hastigt byter ställning i soffan eller i sängen till liggande position, kan göra så fruktansvärt ont!!
Min bm har aldrig gjort nån koll hur öppen jag är. Är det vanligt att dom gör det?