Junibebisar 2016
Verkar bli svårt att dölja magen denna gången, tre täta graviditeter krävdes det för att ge mig annat än minimage, kul ändå! :D
Verkar bli svårt att dölja magen denna gången, tre täta graviditeter krävdes det för att ge mig annat än minimage, kul ändå! :D
Jag är också så sjukt trött. Sovit middag två gånger men kan knappt hålla ögonen öppna. Går in i v. 6 i morgon.
Är et någon mer än jag som drömmer otroligt mycket? Vaknar på morgonen och undrar vad som egentligen hände. Helt sjukt! Haha Kanske inte alls har med graviditeten att göra, men brukar hursomhelst inte drömma SÅHÄR mycket som nu...
Grattis till er nya! Jag ringde bm idag och fick tid för inskrivning den 9:e november. Inte helt lätt att få till en tid när man jobbar och vill ha med sin likaledes jobbande man. Två gånger får vi gravida gå på arbetstid har nån klok typ bestämt och de tillfällena vill man ju spara till typ kubb och ultrat v. 18. Dessutom hämtar jag barnen varje dag och dem vill jag ju inte släpa med till bm. Hur fixar ni det?
För den delen har jag gått upp över ett kilo nu. Redan!!!
Stackars, stackars er som blöder. Jag har oxå fått missfall två gånger som börjat med bruna flytningar men jag har oxå en levande tioåring här som jag hade bruna flytningar med. Det kan gå bra men det är inte lätt att tänka så, jag vet. Kram på er!
Jag vill verkligen träna för att må bra nu under graviditeten. Men jag orkar verkligen inte, är så trött och frusen, kroppen säger nej. Är i vecka 6, (5+2). Är jag ensam eller känner ngn mer som jag? Kommer min ork till träning komma?
Tror det skiter sig här. Har inte alls lika ont i brösten längre som jag hade igår/imorse. Nästan helt borta. :(
Hej alla gravida!
Är det ngn mer än jag som har molvärk? Som kommer och går och flyttar sig från en sida till den andra? Väldigt olika från dag till dag.
Sen har jag speciellt idag men även de andra dagarna känt en brännande känsla över de nedre delen av magen. Det känns verkligen som att det brinner över livmoder och äggstockar/ledare.. Superlustigt. Har varit gravid tre ggr innan men aldrig känt så här. Kan det vara ligamenten.
Ngn annan som känner igen sig?
Gjorde vul i förra veckan och allt såg bra ut
Hej alla gravida!
Är det ngn mer än jag som har molvärk? Som kommer och går och flyttar sig från en sida till den andra? Väldigt olika från dag till dag.
Sen har jag speciellt idag men även de andra dagarna känt en brännande känsla över de nedre delen av magen. Det känns verkligen som att det brinner över livmoder och äggstockar/ledare.. Superlustigt. Har varit gravid tre ggr innan men aldrig känt så här. Kan det vara ligamenten.
Ngn annan som känner igen sig?
Gjorde vul i förra veckan och allt såg bra ut