• Ankissen

Junibebisar 2016

Usch, idag har jag inga symptom. Jag känner mig pigg, brösten gör inte ont längre och jag har inte kissat orimligt ofta. Läskigt. Jag går in i vecka sju på lördag.

• Ankissen
    evaaki skrev 2015-10-22 19:12:11 följande:

Jag blir nästan liiiite avundsjuk på er som

Mår illa.

Jag har två barn sedan tidigare och mått illa från tidigt. Men nu känner jag inget, kissar inte mer än vanligt, ingen växtvärk, inga ömma bröst.

Mår lite illa ngn timme per dag, tappat sug på mat och godis det enda jag vill ha är sockerdricka och rostade mackor.

Men annars inget

Precis som mig. Har haft ont i bröstet och kissat oftare men nu känner jag mig normal . Inte skoj alls. Går in i v7 på lördag.
  • Ankissen
    Inheaven skrev 2015-10-22 21:42:39 följande:

Jaha, då var det min tur...

Rosa när jag torkade mig...

Hur ska jag kunna sova nu :(

Håller alla tummar jag har för dig! Hoppas du får ett vul på akuten och får se ett levande pyre.
  • Ankissen

Idag är jag hemma från jobbet. Efter att ha tappat mycket symptom igår kom det en illamåendeattack som gjorde det svårt att sova. Jag mådde illa efter frukost med och stannade hemma. Idag är symptomen tillbaka. Lite molvärk, bröstvärk, trött och illamående.

• Ankissen
    Inheaven skrev 2015-10-23 13:59:11 följande:

Sitter på akuten nu och hoppas på att få hjälp.

Håller tummarna!
  • Ankissen
    Inheaven skrev 2015-10-23 18:05:08 följande:

Här gick det super bra.

Lilla älsklingen låg där inne och hjärtat flimmrade på.

Man kunde inte se så bra men hjärtat såg vi tydligen :)

Så härligt att höra! Jag har tänkt på dig idag!
  • Ankissen
    Wielkip skrev 2015-10-23 19:34:31 följande:

Ni som har två eller fler barn, med olika kön;

Har ni haft olika symptom beroende på om det blev pojke eller flicka?

Har massa symptom denna tredje gång som jag hade under första, men inte andra graviditeten, och magkänslan har sagt flicka redan innan jag visste att jag var gravid. Har gissat kön rätt på båda mina andra barn och många andras, så spännande att se om det stämmer även denna gång :D

Jag har en pojke och en flicka sen tidigare. Jag har mått likadant båda gångerna. Denna gång har jag starkare symptom men tror själv att det är en pojke denna gång.
  • Ankissen
    corona skrev 2015-10-23 20:02:44 följande:

Är gärna med här, om det är ok?

Hade egentligen BF i mitten av maj, men slutade tyvärr med mf.  Hoppas på bättre tur denna gång!

Nu idag har jag plussat igen, och BF är troligen kring 30 juni.  Svårt att veta exakt, eftersom jag inte hade någon mens mellan missfallet och det nya plusset. 

Är 36 år, har två barn :)

Grattis! Låter nästan som mig! Jag är nyss fyllda 37 och har två barn. Lillen i magen är en "hoppsan". ;)
  • Ankissen

Jag skulle verkligen behöva lite peppning. Jag testade med ett cv digital idag och fick samma resultat som för en vecka sen, 2-3, fast jag enligt appen går in i v7 idag och embryot slog om till fyra veckor för några dagar sen. Känns väldigt oroligt eftersom min mens varierade mkt med sen jag slutade med ppiller i våras. Medelcykeln var 28 dagar men kunde pendla mellan 24 och 31 dagar. Och jag tror enligt alla tecken, flytningar och tempning att jag hade äl på dag 10 redan och att cykeln bara skulle vara 24 dagar denna gång. Förra helgen trodde jag med att jag skulle få 3+, men när jag inte fick det nu heller blir jag himla nervös. :(

• Ankissen
    En del av oss skrev 2015-10-24 10:24:55 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa dig men blir själv orolig nu då jag också hade tidig äl på dag 11 och testade positivt redan på dag 21 och brukar ha en cykel på 28-31 dagar att mitt CB digital inte kommer visa rätt samtidigt som jag läst här på FL att man inte ska veckoindikatorn på blodigt allvar att den kan visa fel.

Hoppas någon annan kunnig på detta kan svara dig bättre än jag kan.
    Jag hittade en tråd från 2013 där många fått 2-3 på sin veckoindikator trots att de bedömde att de var i v. 7. Jag tror att jag ska skita i att ta det sista testet i skåpet om jag kan. Vanliga cb ser så starka och fina ut så jag försöker ta fasta på det. Jäkla sket att det ska vara så oroligt i början. Jag vill bara bli sövd och vakna upp typ i vecka 13. :D
Svar på tråden Junibebisar 2016