Junibebisar 2016
www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Behandlingar/Vaccination-mot-influensa/
Jag kommer vaccinera mig. Är i v.16 i januari och man kan vaccinera sig fram till 28 februari.
Stämmer det att barnet är skyddat när det föds om mamman vaccinerar sig eftersom barnet ammas sedan?
Var på hälsosamtalet idag. Hon sa det om
Influensavaccin. Hon sa att jag inte behövde ta det då influensasäsongen typ går ner då. Men om man skulle få symptom på influensa innan ska man ringa sin vårdcentral för att få tabletter som lindrar symptomen.
Varför säger ni foster när det är ett embryo?
Snälla, kan vi inte hålla en respektfull ton i gruppen och acceptera att vi alla kommer från olika håll med olika bagage och synsätt. Att ifrågasätta andras lämplighet som föräldrar är LÅNGT från en acceptabel diskussionston.
Jag vet att familjeliv är speciellt men hade faktiskt inte förväntat mig att fördömanden av den typ som nyligen dykt upp i tråden skulle komma 7 månader INNAN vi blivit föräldrar.
[quote=75967403][quote-nick]Äppeljuicen skrev 2015-11-06 11:17:49 följande:[/quote-nick]
Jag antar att det bl a var när du sa att det var ansvarslöst att inte göra tester även om man inte var i riskgruppen. :)
[/
Du antar men vet inte? Det är min åsikt så jag ska hålla tyst med mina åsikter medan andra får framföra sina? Låter väldigt rättvisst!