Familjen N skrev 2015-12-29 20:22:18 följande:
Mycket bra vagn :) vi har haft den vagnen till dottern men har bara använt sittdelen till henne så ska bli väldigt spännande att ha den till ett spädbarn :) vi har bestämt oss för mjukliften istället för den fasta liggdelen då suffletten till sittdelen är helt enastående! Sen hade jag så ont av fogarna efter förlossningen med dottern så kunde aldrig själv lyfta av liggdelen som vi hade då, och jag har redan nu ont av fogarna så blir nog samma denna gången. Så det blir också något nytt med detta barnet :) gick in i v 18 igår :)
Vad bra att du ger den bra betyg! :) vi gillade den jättemycket! Vi funderade också på mjukliften, men jag gillade utseendet bättre med liggdelen. Jag hoppas att jag slipper få någon foglossning eller inte orkar bära av någon annan anledning!
Jag frågade personalen där också om hur länge bebisen kunde ligga i babyskyddet då det var lite diskussion om det förut. Hon sa samma som någon här sa, korta stunder, men vill man gå i affärer osv under en längre tid (shopping) så kan man ta upp bebisen och liksom ändra läge då och då. Hon menade på att man ju åker bil ibland i längre sträckor också, då går det ju inte att undvika tiden i babyskyddet, men även att man få får pausa fler gånger och ta ut bebisen och sträcka/ändra läge.