• Liinaa91

Junibebisar 2016

Millemupp skrev 2016-06-23 12:19:32 följande:

Förstår frustrationen! Hoppas iaf du slipper gå igenom det jag gjort. Min bebis har gått från fixerad, till ruckbar, till rörlig. Det hade ju varit trevligt om det varit det motsatta!

Ja det låter ju inte kul. Men fick lite panik igår hos bm när hon berättade om vattenavgång och ej fixerad bebis. Är inte kul om navelsträngen hamnar i kläm.
  • Liinaa91

Grattis till er! Här har man lite mensvärk typ 2 gånger om dagen men inget mer!! Nu får han stanna där inne över helgen så vi kan fira storasysters 2årsdag. 5 dagar kvar, förhoppningsvis mindre.

• Liinaa91

Eliiinv. Hoppas du inte får vänta så länge ;) är beräknad den 29 hoppas själv att värkarna börjar de närmsta timmarna

• Liinaa91
    eliiinv skrev 2016-06-26 13:54:44 följande:

Spännande! Har du känningar? :D snart är dem här våra små

Nja lite molvärk men inget mer! Är så lätt irriterad just nu att det inte är klokt. Nu får bebisen komma asså! !
  • Liinaa91

Nu börjar det nog hända saker här med. Har haft värkar med 10 min mellanrum förutom ett stopp på 45 min och sen började det igen.

Hoppas det fortsätter. Bf på onsdag !!

• Liinaa91

Va tråkigt före med feber :( hopps in i duschen och massera brösten så kanske mjölkstockningen släpper.

• Liinaa91

Bf idag! Och inger händer i kroppen.. verkar som jag går över denna graviditet med :( sjukt irriterad när alla får sina men inte jag :)) speciellt min kusin som skulle få juli bebis och födde igår. Där bytte vi månad.

• Liinaa91
    eliiinv skrev 2016-06-30 11:57:45 följande:

Hur går det för er vi enstaka som är kvar haha?

BF+4 idag, kan inte bli mer otålig :(

OH! ! Haha. Bf +1 idag och är sååå irriterad att bebisen inte vill ut. Va hos bm nyss och goda nyheter han va totalt fixerad! Det hon hade känt va axlarna. Dock kunde hon inte göra en hinnsvepning så nu är det bara att vänta.

Men kan inte låta bli att inte bli arg. Varför låter dom oss gå över tiden när uppenbarligen bebisen är färdigbakad. Igångsättning blir den 14 juli om bebisen inte kommer ut tidigare.
  • Liinaa91
    eliiinv skrev 2016-06-30 13:21:43 följande:

Å :( likadant här! Läkaren kunde inte göra en svepning igår men tappen hade ändå kortats sa han men jag var fortf sluten pch bebisen fixerad!! Blir galen haha

Man vet ju inte var man ska göra
Svar på tråden Junibebisar 2016