Junibebisar 2016
Förstår frustrationen! Hoppas iaf du slipper gå igenom det jag gjort. Min bebis har gått från fixerad, till ruckbar, till rörlig. Det hade ju varit trevligt om det varit det motsatta!
Förstår frustrationen! Hoppas iaf du slipper gå igenom det jag gjort. Min bebis har gått från fixerad, till ruckbar, till rörlig. Det hade ju varit trevligt om det varit det motsatta!
Grattis till er! Här har man lite mensvärk typ 2 gånger om dagen men inget mer!! Nu får han stanna där inne över helgen så vi kan fira storasysters 2årsdag. 5 dagar kvar, förhoppningsvis mindre.
Eliiinv. Hoppas du inte får vänta så länge ;) är beräknad den 29 hoppas själv att värkarna börjar de närmsta timmarna
Spännande! Har du känningar? :D snart är dem här våra små
Nu börjar det nog hända saker här med. Har haft värkar med 10 min mellanrum förutom ett stopp på 45 min och sen började det igen.
Hoppas det fortsätter. Bf på onsdag !!
Jag är kvar. Bf imorgon! Hade värkar igår men dom har avtagit :(
Va tråkigt före med feber :( hopps in i duschen och massera brösten så kanske mjölkstockningen släpper.
Bf idag! Och inger händer i kroppen.. verkar som jag går över denna graviditet med :( sjukt irriterad när alla får sina men inte jag :)) speciellt min kusin som skulle få juli bebis och födde igår. Där bytte vi månad.
Hur går det för er vi enstaka som är kvar haha?
BF+4 idag, kan inte bli mer otålig :(
Å :( likadant här! Läkaren kunde inte göra en svepning igår men tappen hade ändå kortats sa han men jag var fortf sluten pch bebisen fixerad!! Blir galen haha