• Rosafluffiga

Letrozol

Finns det någon mer än jag som har eller ska börja äta Letrozol för att få ägglossning ? :)

• Svar på tråden Letrozol
  • Rosafluffiga

Tog den i onsdagskväll :). Så nu är allt jag har kvar att vänta in bim :)

• chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-01 17:31:22 följande:

Tog den i onsdagskväll :). Så nu är allt jag har kvar att vänta in bim :)

Okej =)
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-11-01 18:42:51 följande:

Okej =)

Hur går det ? Har du fått börja med dubbel letrozol ännu? :)
  • chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-03 16:11:52 följande:

Hur går det ? Har du fått börja med dubbel letrozol ännu? :)

Imorgon ska jag ta de första tabletterna =)
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-11-03 20:42:30 följande:

Imorgon ska jag ta de första tabletterna =)

Spännande :D
  • chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-04 00:17:45 följande:
    Spännande :D
    ja.. jag hoppas det händer nått nu! vill helst slippa ta sprutor varje dag :O
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-11-04 00:59:10 följande:

ja.. jag hoppas det händer nått nu! vill helst slippa ta sprutor varje dag :O

Blir det sprutor om det inte fungerar denna gång med letrozol en? Nu vet jag ju inte om du tagit spruta själv förut men för mig gick det över förväntan med otrivellen. Är lite halvt spruträdd, men det gick bra och kändes ingenting :).

Håller tummarna för att letrozolen fungerar denna gång så du slipper sprutor! :)
  • chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-04 01:06:23 följande:
    Blir det sprutor om det inte fungerar denna gång med letrozol en? Nu vet jag ju inte om du tagit spruta själv förut men för mig gick det över förväntan med otrivellen. Är lite halvt spruträdd, men det gick bra och kändes ingenting :).

Håller tummarna för att letrozolen fungerar denna gång så du slipper sprutor! :)
    ja precis. Ska ju ta ovitrellen om letrozol funkar, så spruta blir det ändå men blir fler om letrozol inte funkar haha. är inte spruträdd alls som tur är, men däremot lite rädd för hormonerna då jag är väldigt känslig, o spruthormonerna ska vara något "värre"/starkare än tabletterna :o  
    men vad gör man inte för o få sin dröm =) 

skönt att det gick bra med ovitrellen för dig! =) 
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-11-04 01:14:45 följande:

ja precis. Ska ju ta ovitrellen om letrozol funkar, så spruta blir det ändå men blir fler om letrozol inte funkar haha. är inte spruträdd alls som tur är, men däremot lite rädd för hormonerna då jag är väldigt känslig, o spruthormonerna ska vara något "värre"/starkare än tabletterna :o  

men vad gör man inte för o få sin dröm =) 

skönt att det gick bra med ovitrellen för dig! =) 

Jaså de värre hormonmässigt, hur kände du dig på Letrozolen? Jag kände faktiskt ingenting, och då blev jag ju väldigt dålig av Proveran. Ja men precis vad gör man inte för att få sin dröm :).
  • chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-04 11:20:29 följande:

Jaså de värre hormonmässigt, hur kände du dig på Letrozolen? Jag kände faktiskt ingenting, och då blev jag ju väldigt dålig av Proveran. Ja men precis vad gör man inte för att få sin dröm :).

Jag hade väldigt ont i äggstockarna när jag åt letrozolen, men så har jag också endometrios så onda kommer därifrån också.. :o

Kände inget av proveran, helt chockad med tsnke på att jag fick svår migrän sist! :o men skönt.

Nu har jag tagit de 2 första tabletterna iallafall, o vul inbokat den 11 =)
Svar på tråden Letrozol