• Rosafluffiga

Letrozol

Finns det någon mer än jag som har eller ska börja äta Letrozol för att få ägglossning ? :)

• Svar på tråden Letrozol
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-11-04 11:31:29 följande:

Jag hade väldigt ont i äggstockarna när jag åt letrozolen, men så har jag också endometrios så onda kommer därifrån också.. :o

Kände inget av proveran, helt chockad med tsnke på att jag fick svår migrän sist! :o men skönt.

Nu har jag tagit de 2 första tabletterna iallafall, o vul inbokat den 11 =)

Såg nu att svaret jag skrev inte hade kommit fram :(

Håller tummarna och du får uppdatera :)
  • chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-09 20:55:32 följande:

Såg nu att svaret jag skrev inte hade kommit fram :(

Håller tummarna och du får uppdatera :)

Jag tror jag svimmar!! Var precis på vul och TVÅ (!) äggblåsor har vuxit! Ska tillbaks på fredag igen! :o
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-11-11 08:18:19 följande:

Jag tror jag svimmar!! Var precis på vul och TVÅ (!) äggblåsor har vuxit! Ska tillbaks på fredag igen! :o

Åh vad härligt ! Varför ska du tillbaka på fredag? :)

Själv har jag bim på fredag skit nervös!
  • Rosafluffiga
    Decibel84 skrev 2015-11-11 20:36:54 följande:

Kört första kuren med letrozol..innan en kur med pergotime.

BIM på lördag

Då har vi BIM väldigt nära varandra då. Hoppas vi kan få se två plus i helgen :)
  • Decibel84
    Rosafluffiga skrev 2015-11-11 20:44:55 följande:
    Då har vi BIM väldigt nära varandra då. Hoppas vi kan få se två plus i helgen :)

alltså jag kan inte ens föreställa mig att bli gravid.
    alla andra saker man längtat efter har man kunnat spara till eller påverka på något sätt...men detta...inget.
    jag googlar ihjäl mig på tips symtom osv..och nu är jag inne på att jag har dåliga ägg och då spelar de ju ingen roll hur många gg man försöker:(

Men ahh, ska inte vara negativ..lycka till. :)

• chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-11 18:55:56 följande:

Åh vad härligt ! Varför ska du tillbaka på fredag? :)

Själv har jag bim på fredag skit nervös!

Ja! Äntligen händer något iallafall! Även om jag fortfarande inte riktigt vågar hoppas. Inte säker men fattade jag rätt när jag läste på skärmen var ena blåsan 17mm o andra 12mm så lär nog vara för o kolla hur/om de vuxit o sen bestämma när jag ska ta ovitrelle-sprutan =)

Oh så spännande!! Håller tummarna =)
  • Rosafluffiga
    Decibel84 skrev 2015-11-11 20:48:56 följande:

alltså jag kan inte ens föreställa mig att bli gravid.

alla andra saker man längtat efter har man kunnat spara till eller påverka på något sätt...men detta...inget.

jag googlar ihjäl mig på tips symtom osv..och nu är jag inne på att jag har dåliga ägg och då spelar de ju ingen roll hur många gg man försöker:(

Men ahh, ska inte vara negativ..lycka till. :)

Förstår precis vad du menar. Jag googlar just nu precis allt! Fått ont på vänstra sidan och kom såklart in på massa hemskheter. Hatar att man inte kan påverka. .. bara vänta. Lycka till!
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-11-11 20:52:10 följande:

Ja! Äntligen händer något iallafall! Även om jag fortfarande inte riktigt vågar hoppas. Inte säker men fattade jag rätt när jag läste på skärmen var ena blåsan 17mm o andra 12mm så lär nog vara för o kolla hur/om de vuxit o sen bestämma när jag ska ta ovitrelle-sprutan =)

Oh så spännande!! Håller tummarna =)

Du har i varje fall ökat chansen i och med att du har två ägg :). Okej, spännande och skönt för dig att det händer saker :). Nu vet du att dubbel letrozol fungerar :)
  • chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-11-11 20:56:46 följande:

Du har i varje fall ökat chansen i och med att du har två ägg :). Okej, spännande och skönt för dig att det händer saker :). Nu vet du att dubbel letrozol fungerar :)

Ja! =) hoppas hoppas nått är redo till helgen!

Ja men precis! Slipper förhoppningsvis gonal-sprutorna då! =)
Svar på tråden Letrozol