• Rosafluffiga

Letrozol

Finns det någon mer än jag som har eller ska börja äta Letrozol för att få ägglossning ? :)

• Svar på tråden Letrozol
  • Rosafluffiga

Då håller vi tummarna för att det ser bra ut på fredag :)

Har tre dar kvar med provera , så det är lång väntan här. Ständigt denna väntan

• masken

Hej! Hoppar in här :) Jag har en dotter på snart 2 år som vi fått med hjälp av IVF. Jag har pco och aldrig egen ägglossning, åt 3 kurer pergotime under 2012 men fick ÄL endast en gång, sen gick vi vidare med ivf. Nu vill vi försöka få ett syskon och vi har ett fryst embryo som vi ska sätta in. Denna gång ska jag prova Letrozol för att få ÄL och sen spruta för att ägglossa, sedan sätter man tillbaka det frysta embryot i min livmoder. Har ätit Letrozol dag 3-7 och har vul inbokat 19/10. Har varit lite skeptisk till Letrozol då det ej funkat med pergotime men värt ett försök, också hört att Letrozol ska vara bättre.

• chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-10-12 18:40:17 följande:

Då håller vi tummarna för att det ser bra ut på fredag :)

Har tre dar kvar med provera , så det är lång väntan här. Ständigt denna väntan

Tack!

Okej. Ja. Massor av vänta hela tiden... :/
  • chbw
    masken skrev 2015-10-12 22:06:11 följande:

Hej! Hoppar in här :) Jag har en dotter på snart 2 år som vi fått med hjälp av IVF. Jag har pco och aldrig egen ägglossning, åt 3 kurer pergotime under 2012 men fick ÄL endast en gång, sen gick vi vidare med ivf. Nu vill vi försöka få ett syskon och vi har ett fryst embryo som vi ska sätta in. Denna gång ska jag prova Letrozol för att få ÄL och sen spruta för att ägglossa, sedan sätter man tillbaka det frysta embryot i min livmoder. Har ätit Letrozol dag 3-7 och har vul inbokat 19/10. Har varit lite skeptisk till Letrozol då det ej funkat med pergotime men värt ett försök, också hört att Letrozol ska vara bättre.

Hej! Kul att du vill vara med :)

Spännande o hoppas letrozol funkar bättre för sig än vad pergo gjorde! :)
  • Rosafluffiga
    masken skrev 2015-10-12 22:06:11 följande:

Spännande, håller tummarna för er :)
  • Rosafluffiga
    chbw skrev 2015-10-13 10:42:49 följande:

Tack!

Okej. Ja. Massor av vänta hela tiden... :/

Gick det bra idag :)?

Har fått mensen nu så snart kan jag äntligen få börja med Letrozolen :)
  • Rosafluffiga

Oj ursäkta fick för mig att det var fredag idag !

• chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-10-15 15:09:17 följande:
    Gick det bra idag :)?

Har fått mensen nu så snart kan jag äntligen få börja med Letrozolen :)
    Rosafluffiga skrev 2015-10-15 16:17:34 följande:

Oj ursäkta fick för mig att det var fredag idag !

ingen fara =) uppdaterar imorgon =) 

Ah vad bra! Börjar du på dag 3? har du fått vul inbokat? =)

• Rosafluffiga

:). Lycka till

Ja precis så börjar på lördag :). Tyvärr kom mensen efter telefon tiden och de har stängt på fredagar. Så får ringa på måndag och boka.

• chbw
    Rosafluffiga skrev 2015-10-15 20:56:39 följande:

:). Lycka till

Ja precis så börjar på lördag :). Tyvärr kom mensen efter telefon tiden och de har stängt på fredagar. Så får ringa på måndag och boka.

Ja okej :) men kalas o va igång snart!! =)
Svar på tråden Letrozol