• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • MammaMia91
    hangonasec skrev 2015-11-25 19:13:35 följande:
    puff :) BF Juli/Aug 2016
    Varför plockade du bort mig från gruppen? är det för att jag har en egen fb grupp? personligen tycker jag bara det är kul att va med i fler grupper, många fler att dela erfarenheter med. löjligt att plocka bort mig. är du rädd för att folk ska gå ur din grupp eller? Och innan man tar bort något tycker jag att man skickar och skriver varför, fult att bara sparka ut någon.
  • MSomIMia

Så himla tråkigt att bli utsnörd från facebookgrupp för att man inte skriver nog mycket. Försökte kommentera när jag kände att jag hade något att komma med, men är inte så lätt när man är helt ny på allt som har med graviditet och barn att göra. Haha, vad man är lättsårad som gravid..

• springa
    MSomIMia skrev 2015-11-27 12:30:28 följande:

Så himla tråkigt att bli utsnörd från facebookgrupp för att man inte skriver nog mycket. Försökte kommentera när jag kände att jag hade något att komma med, men är inte så lätt när man är helt ny på allt som har med graviditet och barn att göra. Haha, vad man är lättsårad som gravid..

Tråkigt att du känner så. 
    För flera dagar sedan kommenterade vi om detta och hur stor vikten är att alla deltar eftersom det är en privat grupp där vi delar med oss om en mycket känslig period i våra liv, till främlingar. 

Även tråkigt att du inte kände du kunde delta förrän vi skrev att vi kommer plocka bort folk och ta in folk som just vill och kan delta. 

Det finns massor av andra grupper man kan vara med i om man enbart vill läsa om andras upplevelser. Bla familjeliv. Det är extra känsligt på Facebook där man ser vilka vi är och vi är fler som tycker det inte känns bra med oaktiva läsare i en privat grupp. 

Lycka till med allt nu och försök att inte ta det personligt för det är det verkligen inte! :) 

• Anonym (:/)

Kul att man blir utslängd från fb-gruppen för att man inte skrivit något på två dagar..

• Royalle

Hej hur går det för er alla? Jag har verkligen börjat må illa och känner att magen är svullen när jag böjer mig framåt. Tror att jag är i typ v 7 men vet inte riktigt... Har iallafall avslöjat för äldsta dottern att hon blir storasyster igen och hon blev lite glad men tyckte att det faktiskt räcker sen

• Idalova

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?

• Idalova
    Idalova skrev 2015-11-28 00:08:41 följande:

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår Stort lycka till, till er allihopa.

• Idalova

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?

Oj vad massa frågetecken det blev.. Skulle vara en ledsen smiley och ett hjärta men...
  • Theta

Beklagar verkligen Kram
  • Lucy Cat

Nej, vad tråkigt, Idalova. Beklagar verkligen :(

Ordet -väl- stavas med ett L och inte två.
Svar på tråden BF juli 2016