• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • lindathe
    Idalova skrev 2015-11-28 00:13:02 följande:

Oj vad massa frågetecken det blev.. Skulle vara en ledsen smiley och ett hjärta men...

Kram till dig, beklagar :(
  • Bellamamma72
    Idalova skrev 2015-11-28 00:08:41 följande:

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?

Vad tråkigt:(
  • Hoppas7910

Jag får tyvärr lämna tråden då jag fick missfall igår ???? Stort lycka till, till er allihopa ?

Usch vad tråkigt! Beklagar :(

Kram på dig.
  • Enlitentill

Vad jobbigt, beklagar. Hoppas det tar sig snart igen
  • Anonym (Carro)

Beklagar, själv haft 3 misslyckade graviditeter förra året, alltid jobbigt.

• Royalle

Fy vad tråkigt. Jag vet precis hur det känns, har själv haft fyra missfall. Styrkekram till er!
  • MålaMittHjärta

Beklagar, har själv gått igenom missfall och vet hur jobbigt det är :/

Skickar en Styrkekram
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Saltvatten

Varnar för ett lite intimt inlägg!!

Är det någon mer som har fått en totalt knasig mage/tarm?

Har känt av att magen varit uppsvälld och mkt luft men nu vaknade jag i soffan av att det kändes som att tarmarna vred sig runt varandra! ???? Gjorde enormt ont, gick dubbelvikt t toaletten rädd för att svimma om det blev värre. Smärtan strålade rakt ner t vänster ungefär över äggledaren.

Sen så kändes det som att magen skulle vända sig ut och in i nåt magsjukeliknande utbrott! Men det hände inget. Tarmarna krampade precis som så men betedde sig som om de vore förstoppade först. Efter flera krampomgångar så tror jag nu att magen lugnat sig lite. Men så j**la ont det gjorde.

Nån mer vars mage är totalt knas?

Borde jag vara orolig för hur detta påverkar fostret? Är i v 6.

• Enlitentill
    Saltvatten skrev 2015-11-28 22:13:30 följande:

Har känt av att magen varit uppsvälld och mkt luft men nu vaknade jag i soffan av att det kändes som att tarmarna vred sig runt varandra! ???? Gjorde enormt ont, gick dubbelvikt t toaletten rädd för att svimma om det blev värre. Smärtan strålade rakt ner t vänster ungefär över äggledaren.

Sen så kändes det som att magen skulle vända sig ut och in i nåt magsjukeliknande utbrott! Men det hände inget. Tarmarna krampade precis som så men betedde sig som om de vore förstoppade först. Efter flera krampomgångar så tror jag nu att magen lugnat sig lite. Men så j**la ont det gjorde.

Min mage har varit helt upp och ner sedan plusset. Jättedålig el jättetrögt. Mycket magont men så att det känns att det är i tarmen och inte i livmodertrakten. Är i v 8 (7+1)
  • Royalle
    Saltvatten skrev 2015-11-28 22:13:30 följande:

Låter som när jag haft typ tarmvred. Försök dricka mycket och ät inte sånt som stillar magen eller ger gaser. Det funkar för mig iallafall.
Svar på tråden BF juli 2016