• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-12-08 13:53:24 följande:

På kronans apotek har de ett test som heter Predictor Early. . Som man kan testa med 6 dagar innan bim.. Ska tydligen vara känsligare.. men har inga erfarenheter av den.. testade dock förra månaden med den, men jag va aldrig gravid då:)

De finns dock inte på de vanliga Apoteket. . Men går säkert att hitta på nätet o beställa hem..

Jo Kronans Apotek har dem. Men, i England där de kommer ifrån har de sämsta ryktet, mycket spökplus och liknande :/
  • annacnummertre
    annacnummertre skrev 2015-12-08 13:56:18 följande:

Jo Kronans Apotek har dem. Men, i England där de kommer ifrån har de sämsta ryktet, mycket spökplus och liknande :/

I min stad säljs de i butik på kronan iaf :)
  • Crazy catlady
    annacnummertre skrev 2015-12-08 13:57:11 följande:

I min stad säljs de i butik på kronan iaf :)

Ja här oxå.. :) men alla städer kanske inte har kronans apotek .. då kanske man får vända sig till internet :).. det va så jag menade.. :)

Vanliga Apoteket menade jag med den gamla hederliga apoteket som fanns innan alla andra apotek kom :) där finns inte predictor early. . :)
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-12-08 14:01:39 följande:

Ja här oxå.. :) men alla städer kanske inte har kronans apotek .. då kanske man får vända sig till internet :).. det va så jag menade.. :)

Vanliga Apoteket menade jag med den gamla hederliga apoteket som fanns innan alla andra apotek kom :) där finns inte predictor early. . :)

Ja, gud det finns då många apotek nu! Jag har bara koll på Kronan och Cura typ :)

Har Gravidkollen också predictor?
  • Crazy catlady
    annacnummertre skrev 2015-12-08 14:08:11 följande:

Ja, gud det finns då många apotek nu! Jag har bara koll på Kronan och Cura typ :)

Har Gravidkollen också predictor?

Ja tror det... googlar man så finns den på olika internetapotek. . Såg en sida aponord.se eller liknande och där stod det att den kan ge resultat redan efter 4 dagar !! Lustigt att det står olika på olika sidor ?!
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-12-08 14:11:43 följande:

Ja tror det... googlar man så finns den på olika internetapotek. . Såg en sida aponord.se eller liknande och där stod det att den kan ge resultat redan efter 4 dagar !! Lustigt att det står olika på olika sidor ?!

Vaaa? Är det ens möjligt? Fick positivt på deras förra månaden, ÄL +8 men vågade inte lita på det så jag tog cb dagen efter...
  • Crazy catlady
    annacnummertre skrev 2015-12-08 14:16:23 följande:

Vaaa? Är det ens möjligt? Fick positivt på deras förra månaden, ÄL +8 men vågade inte lita på det så jag tog cb dagen efter...

Haha vet du vad ?! Jag läste fel !! Haha det stod 4 dagar innan beräknad mens.. sorry :) men det står olika på olika sidor ändå :)
  • Längtar88

Ååååh hur lågt mäter predictor? Ska skicka sambon att jaga test efter jobbet haha! Ska hjälpa en utmattad mamma med hennes 2 söta barn nu snart så känns lite extra att inte veta säkert!

Konstigt hur de skiljer från olika märken fast de står samma känslighet på dem!

• Crazy catlady
    Längtar88 skrev 2015-12-08 14:24:07 följande:

Ååååh hur lågt mäter predictor? Ska skicka sambon att jaga test efter jobbet haha! Ska hjälpa en utmattad mamma med hennes 2 söta barn nu snart så känns lite extra att inte veta säkert!

12,5 står det..
  • annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-08 14:24:07 följande:

De mäter 10, men tänk på att de har fått mycket kritik :/ Förstår dock att du vill testa!!