BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Här är en som precis har plussat! :)
ååå fan tror min mens kommer :( Bim
idag eller imon , såg lite pytte lite rött på pappret + flytning sen inget mer :'(
BIM 24 December, hoppas! :)
Grattis till alla som plussar! :)
Jag läste nyss om tips för att bli gravid och såg att man ska hålla sig borta från transfetter för att undvika att ägglossningen uteblir. Jag som köpte småkakor förra veckan. Det gäller att hålla sig borta från dem! Någon som vet hur känsligt det är? Jag kommer att ha ÄL ca 17 december. Hur mycket och när måste man äta för att riskera att den ska utebli? Det får bli noll kakor och dåliga fetter tills jag blir gravid. Lite orolig för jag tror att min ägglossning uteblev förra månaden (och då åt jag inte ens onyttigt).
Grattis till alla som plussar! :)
Jag läste nyss om tips för att bli gravid och såg att man ska hålla sig borta från transfetter för att undvika att ägglossningen uteblir. Jag som köpte småkakor förra veckan. Det gäller att hålla sig borta från dem! Någon som vet hur känsligt det är? Jag kommer att ha ÄL ca 17 december. Hur mycket och när måste man äta för att riskera att den ska utebli? Det får bli noll kakor och dåliga fetter tills jag blir gravid. Lite orolig för jag tror att min ägglossning uteblev förra månaden (och då åt jag inte ens onyttigt).
Grattis!!!
Då gick det ganska snabbt ändå! Visst blödde du ganska länge?
Hoppas det tar sig för oss nu!! :D
Blinkande smiley idag också så det är nog på riktigt :)
Gissar att billiga test är bra för att de om man haft ÄL, de är inte så bra på att förutsäga den. Kan man inte sin cykel så missar man ju de fertila dagarna före ÄL med sådana stickor, mina var helt blanka igår.
lite morgonsvammel. Hoppas alla får en fin dag och att de med BIM närstående plussar :)
Bim +2 ingen mens, inte ens i närheten... Fan
undrar om jag kommer att plussa senare?
Hoppar in här. BIM runt 13/12. Och fjärde försöket för oss. Känner inget men hoppas såklart precis lika mycket som vanligt!