BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Okej okej okej. BIM. Ingen mens i sikte. Jag väljer nästan att se den som försenad, den borde ha kommit typ inatt. Jag är ungefär som en värpsjuk höna och hoppas att den inte kommer. Borde ha haft ägglossning utifrån ägglossningstest och efterkommande symtom såsom ömma och spända bröst, så antingen kommer mensen snart eller så är jag gravid. Jag vill gå och lägga mig och sova och inte vakna förrän det finns ett färdigt svar på det hela.
Bim 22/12, väldigt ömma bröst sedan i helgen = ÄL igår eller idag... Vi får se om det blir julklapp... Metallsmak i munnen idag, sover illa...
Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

Tog en sticka i morse men blankt :( varför kan man inte bara vänta. Äl+11 o bim -3, borde ju visa. Är nu g kört :(
Grattis till alla som plussat!! Så glad för er skull!:) <3
Själv ska jag nu åka ner till gyn för progesteronprov. Håll tummarna att jag fått äl!!:)
Ser!! Var i cykeln är du? Åh grattis!!
SER!!! Slår hjärtat dubbla slag nu?
Tog en sticka i morse men blankt :( varför kan man inte bara vänta. Äl+11 o bim -3, borde ju visa. Är nu g kört :(
Tack!!!! Jag går oxh skrattar för mig själv. Darrar. Vågar inte tro samtidigt som jag tror. Vill tro.
Är på cd 21, enligt mig äl +7.