• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • 8airam8

Okej okej okej. BIM. Ingen mens i sikte. Jag väljer nästan att se den som försenad, den borde ha kommit typ inatt. Jag är ungefär som en värpsjuk höna och hoppas att den inte kommer. Borde ha haft ägglossning utifrån ägglossningstest och efterkommande symtom såsom ömma och spända bröst, så antingen kommer mensen snart eller så är jag gravid. Jag vill gå och lägga mig och sova och inte vakna förrän det finns ett färdigt svar på det hela.

• Testartest

Bim 22/12, väldigt ömma bröst sedan i helgen = ÄL igår eller idag... Vi får se om det blir julklapp... Metallsmak i munnen idag, sover illa...

• sebbejonte

Tog en sticka i morse men blankt :( varför kan man inte bara vänta. Äl+11 o bim -3, borde ju visa. Är nu g kört :(

• livias
    Längtar88 skrev 2015-12-08 08:24:35 följande:

Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

Ser!! Var i cykeln är du? Åh grattis!!
  • Fian88

Grattis till alla som plussat!! Så glad för er skull!:) <3

Själv ska jag nu åka ner till gyn för progesteronprov. Håll tummarna att jag fått äl!!:)

• 8airam8
    Längtar88 skrev 2015-12-08 08:24:35 följande:

Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

SER!!! Slår hjärtat dubbla slag nu?
  • Längtar88
    livias skrev 2015-12-08 09:11:51 följande:

Ser!! Var i cykeln är du? Åh grattis!!

8airam8 skrev 2015-12-08 09:21:06 följande:

SER!!! Slår hjärtat dubbla slag nu?

Tack!!!! Jag går oxh skrattar för mig själv. Darrar. Vågar inte tro samtidigt som jag tror. Vill tro.

Är på cd 21, enligt mig äl +7.
  • GästenT
    sebbejonte skrev 2015-12-08 08:48:02 följande:

Tog en sticka i morse men blankt :( varför kan man inte bara vänta. Äl+11 o bim -3, borde ju visa. Är nu g kört :(

Har samma bim som dig.. Också negativt. Känns kört och ledsamt!
  • 8airam8
    Längtar88 skrev 2015-12-08 09:30:50 följande:

Tack!!!! Jag går oxh skrattar för mig själv. Darrar. Vågar inte tro samtidigt som jag tror. Vill tro.

Är på cd 21, enligt mig äl +7.

Jättehäftigt! Det är ju snortidigt för ett plus! Grattis!