• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • sebbejonte

Alltså vad är detta?!??? Precis ätit min lunch på jobbet och får springa på toa pga illamående där jag klöks 5-6 ggr.

Saken är att jag varken klöks eller kräks. Sist jag kräktes var snart 9 år sedan då jag vart gravid med yngsta sonen. Inte ens vid magsjuka kräks jag.

Visst jag kräktes inte nu utan klöktes bara men jag gör inte det.

Hoppas jag var för tidigt ute i morse bara och att jag faktiskt får mitt plus denna månad

• Cfmilla
    Selwas skrev 2015-12-08 12:21:23 följande:

Ni kan stryka mig från listan , mensen kom idag :(

All denna smärta som jag haft, alla konstiga symptomer jag haft dom senaste månaderna men mensen kom tillslut dag 33 , mår fortfarande illa och har aldrig mått illa eller haft mensvärk ... konstigt.

Bad till Gud hela natten att mensen inte kommer men bättre lycka nästa gång.

Det är samma här dag 34 ingen mens och negativt test. Mår lite lätt illa och bröstvårtorna är ömma, precis som innan mens. Men nej, inget alls. Har varken mensvärk eller spottings. Vill gärna ha ni mens nu. Är fruktansvärt jobbigt detta.
  • Längtar88
    Fian88 skrev 2015-12-08 11:12:54 följande:

Är det gravidkollens sticka så hade inte jag vågat ropa hej än tyvärr, har fått väldigt synliga spök på dom flera gånger. Men håller tummarna stenhårt att det stämmer!!:)

Men hade nog avvaktat ett par dagar och sen testat med annat märke, bara för att vara säker!

Åh jag hoppas de inte var spök. Kunde inte vara tyst till sambon heller såklart (jag och hemligheter suck!) Har hållt mig till nu, ska kolla när han och hans kollega går tbx till jobbet
  • annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-08 13:07:57 följande:

Testade nu precis igen och där var de neg. :(

Kanske tog ut för mkt lycka för fort....

Men det är ju så tidigt!! Vänta och ta ett CB imorgon <3
  • Längtar88
    annacnummertre skrev 2015-12-08 13:19:48 följande:

Men det är ju så tidigt!! Vänta och ta ett CB imorgon <3

Saken är ju de att jag använde gravidkollens tester, så som Fian88 sa att de kan luras blir jag rädd. Dumma tålamod! Är cb de känsligaste som finns på marknaden? Den jag har testade från 25...
  • annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-08 13:34:44 följande:

Saken är ju de att jag använde gravidkollens tester, så som Fian88 sa att de kan luras blir jag rädd. Dumma tålamod! Är cb de känsligaste som finns på marknaden? Den jag har testade från 25...

När jag testade med CB fick jag plus på ÄL+9, RFSU Testa tidigt gav tex inte utslag då!
  • bamboobaby
    sebbejonte skrev 2015-12-08 11:12:53 följande:
    Ja haha man gör ju det. Kan ju ta upp till ett år så jag ska egentligen inte grina för tre försök men som du skrev, jag undrar ju varför...

Ja man vill ju gärna veta att kroppen fungerar.

Vi får hoppas att vi bara testat för tidigt, att mensen inte kommer i helgen.

Har du några symtom?
    Det är som om att det är jag som skrivit det du skriver:) Mina två tidigare blev också till vid bara önskan på en bebis och vi har aldrig varit med om att "försöka" flera gånger tidigare så nu på försök nummer 3 börjar nojan och oron komma fast jag är medveten om att det nog är rätt normalt. Har också BIM i helgen men jag känner att det inte är någon bebis på g och jag tog ett test igår men det var spegelblankt. Hoppas ju trots allt att det bara var för tidigt.
  • Crazy catlady
    Längtar88 skrev 2015-12-08 13:34:44 följande:

På kronans apotek har de ett test som heter Predictor Early. . Som man kan testa med 6 dagar innan bim.. Ska tydligen vara känsligare.. men har inga erfarenheter av den.. testade dock förra månaden med den, men jag va aldrig gravid då:)

De finns dock inte på de vanliga Apoteket. . Men går säkert att hitta på nätet o beställa hem..
  • sebbejonte
    bamboobaby skrev 2015-12-08 13:52:23 följande:

Det är som om att det är jag som skrivit det du skriver:) Mina två tidigare blev också till vid bara önskan på en bebis och vi har aldrig varit med om att "försöka" flera gånger tidigare så nu på försök nummer 3 börjar nojan och oron komma fast jag är medveten om att det nog är rätt normalt. Har också BIM i helgen men jag känner att det inte är någon bebis på g och jag tog ett test igår men det var spegelblankt. Hoppas ju trots allt att det bara var för tidigt.

Ja vad knäpp man är som oroar sig, det hjälper ju knappast till kroppen att bli gravid :O

Jag känner mig gravid men det gjorde jag ju förra månaden också så det är väl bara inbillning säkert.

Åh andra sidan kommer jag inte ihåg hur det känns haha mina söner är ju 8 och 12 så det är ju ett tag sen