BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Alltså vad är detta?!??? Precis ätit min lunch på jobbet och får springa på toa pga illamående där jag klöks 5-6 ggr.
Saken är att jag varken klöks eller kräks. Sist jag kräktes var snart 9 år sedan då jag vart gravid med yngsta sonen. Inte ens vid magsjuka kräks jag.
Visst jag kräktes inte nu utan klöktes bara men jag gör inte det.
Hoppas jag var för tidigt ute i morse bara och att jag faktiskt får mitt plus denna månad
Ni kan stryka mig från listan , mensen kom idag :(
All denna smärta som jag haft, alla konstiga symptomer jag haft dom senaste månaderna men mensen kom tillslut dag 33 , mår fortfarande illa och har aldrig mått illa eller haft mensvärk ... konstigt.
Bad till Gud hela natten att mensen inte kommer men bättre lycka nästa gång.
Är det gravidkollens sticka så hade inte jag vågat ropa hej än tyvärr, har fått väldigt synliga spök på dom flera gånger. Men håller tummarna stenhårt att det stämmer!!:)
Men hade nog avvaktat ett par dagar och sen testat med annat märke, bara för att vara säker!
Testade nu precis igen och där var de neg. :(
Kanske tog ut för mkt lycka för fort....
Testade nu precis igen och där var de neg. :(
Kanske tog ut för mkt lycka för fort....
Men det är ju så tidigt!! Vänta och ta ett CB imorgon <3
Saken är ju de att jag använde gravidkollens tester, så som Fian88 sa att de kan luras blir jag rädd. Dumma tålamod! Är cb de känsligaste som finns på marknaden? Den jag har testade från 25...
Saken är ju de att jag använde gravidkollens tester, så som Fian88 sa att de kan luras blir jag rädd. Dumma tålamod! Är cb de känsligaste som finns på marknaden? Den jag har testade från 25...
Det är som om att det är jag som skrivit det du skriver:) Mina två tidigare blev också till vid bara önskan på en bebis och vi har aldrig varit med om att "försöka" flera gånger tidigare så nu på försök nummer 3 börjar nojan och oron komma fast jag är medveten om att det nog är rätt normalt. Har också BIM i helgen men jag känner att det inte är någon bebis på g och jag tog ett test igår men det var spegelblankt. Hoppas ju trots allt att det bara var för tidigt.