BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

BIM-1, vet inte vad jag känner. Brösten har slutat värka ibland men de kändes lite igår när sambon var där och greja, men vi får väl se hur det blir imorgon eller om den är sen. Kommer den inte imorgon blir det ett test på söndag, BIM+1. Hm.. Har inga förhoppningar.
Jag fick en nidblödning med mitt första barn. Det var ca tre dagar innan bim. Typ äl + 10 eller 11. Och kraftig magvärk.
Jag är på äl+11 och känner molande verk i nedre delen av tjej magen/mot venusberget.
Jag fick en nidblödning med mitt första barn. Det var ca tre dagar innan bim. Typ äl + 10 eller 11. Och kraftig magvärk.
Nån som har koll på hur apotekets tester är? Testade negativt med deras den 9e. Men fortsätter känna mig gravid.
Nej, 9 dagar är helt normalt! vanligast är 7-10 dagar efter befruktning, men kan ske 5-12 dagar efter. :) Dessutom tror jag snarare att det fäste på typ äl +8, eftersom det kan ta nåt dygn för den lilla blödningen att ta sig ner från livmodern och ut på pappret. :P
Fick ganska nyligen reda på att det finns teorier om att man hcg kan öka något kring infästningen, sen sjunka lite igen innan det börjar öka på "riktigt" så att säga. Vet inte om det ligger något i det, men isf kanske det var det du råkade ut för..!? Hade jag varit du hade jag testat imorgon igen. Senast!!! ;)
Men! De låter ju logiskt och passande! Den väljer jag att tro på haha. Skulle verkligen förklara allt jag funderar kring.
Men måste vänta någon dag med att testa igen, testade idag och var neg så måndag får jag hålla mig till... hur nu de ska gå
Prova ett CB plus för kan ju varit fel totalt på testet annars är det ett tidigt missfall har själv fått det plussa sen vis Bim var det minus sen kom mensen några dagar efter