• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • SSK13
    eid skrev 2015-12-11 16:30:05 följande:
    Svårt det också, hoppas verkligen att den blir fast för dig snart! Finns så mycket tolkningsutrymme i "test-världen". Då är det bra att det finns forum som man kan skriva av sig lite i :)

Har du provat några andra test än cb med dubbel hormon indikator? Om det inte blir någon bebis den här månaden heller funderar jag på att köpa någon billig variant av teststickor bara för att kunna se någon typ av förändring (styrka i strecken)!
    Jag har graviditetskollens också. De visar bara svaga streck. Ja det är superskönt att kunna skriva av sig lite. Känns fånigt att kläcka sådana här saker på jobbet, "ah, smileyn blinkar idag igen :( " :P Haha.
  • knutan83

Fick äntligen nu på kvällskvisten en glad gubbe! Det var fasen på tiden! Så nu jäklar blir det ligghelg fast vi sa igår att nu kan vi ju lugna oss lite eftersom jag inte tycks få nån ägglossning. :D

• finder

Wtf? Min kropp varierar med 32-52dagars cykel. Är nu på dag 34 och tog ett graviditetstest och ett ägglossning test.

Aldrig fått denna typ av halvt streck? Vad betyder detta

• hoppasbli4
    finder skrev 2015-12-11 19:17:44 följande:
    här kommer bilden..
    wtf?
    Jag skulle nog räkna det som ogiltigt, hade inte vågat lite på det resultatet. Men eftersom äl testet är positivt verkar det lovande så ta ett nytt :D
  • annacnummertre

vet inte om jag pallar alltå. vet att det bara är ÄL +9-10, men jag analyserar sönder alla Cb test jag har (har tagit 4!!) idag.
    mår verkligen psykiskt dåligt av detta, känns som det är fel på min kropp, att alla plus som blir aldrig kommer bli barn.

gråter och vill inte mer.

• SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-11 19:28:03 följande:

vet inte om jag pallar alltå. vet att det bara är ÄL +9-10, men jag analyserar sönder alla Cb test jag har (har tagit 4!!) idag.

mår verkligen psykiskt dåligt av detta, känns som det är fel på min kropp, att alla plus som blir aldrig kommer bli barn.

gråter och vill inte mer.

Du kanske behöver ta en time out? Blir kanske för mycket med att vilja så mycket, ta många test och vara på FL.

När det blev för mycket för mig i och med MA skrev jag dagbok. Kanske kan vara något? Att skriva ner allt du känner.

Men måste fråga, har du fått plus på alla test? Om det är plus, grattis!
  • lillverra
    hoppasbli4 skrev 2015-12-11 19:25:08 följande:

Jag skulle nog räkna det som ogiltigt, hade inte vågat lite på det resultatet. Men eftersom äl testet är positivt verkar det lovande så ta ett nytt :D

Vadå ger äl test utslag om man e gravid?
  • annacnummertre
    SSK13 skrev 2015-12-11 19:52:14 följande:
    Du kanske behöver ta en time out? Blir kanske för mycket med att vilja så mycket, ta många test och vara på FL.

När det blev för mycket för mig i och med MA skrev jag dagbok. Kanske kan vara något? Att skriva ner allt du känner.

Men måste fråga, har du fått plus på alla test? Om det är plus, grattis!
    ja det har jag fått, på förmiddagen, på eftermiddagen är det väldigt svagt.
    plussade isf igår och jag är redan hysterisk. jag vill inte ens tänka positivt överhuvudtaget för jag kommer inte palla sen. sen börjar jag tänka om det är något fel? typ plussa och sen få mf runt bim. då är det ju fel på MIG.
    usch. är i upplösningstillstånd och känner inte igen mig själv.
  • SSK13
    annacnummertre skrev 2015-12-11 19:59:01 följande:

ja det har jag fått, på förmiddagen, på eftermiddagen är det väldigt svagt.

plussade isf igår och jag är redan hysterisk. jag vill inte ens tänka positivt överhuvudtaget för jag kommer inte palla sen. sen börjar jag tänka om det är något fel? typ plussa och sen få mf runt bim. då är det ju fel på MIG.

usch. är i upplösningstillstånd och känner inte igen mig själv.

Vet du vad? GRATTIS! Du är gravid nu! Det är vad du längtar och drömt om. Nu är du där.

Tillåt dig att vara glad. Du blir inte mindre ledsen om något skulle gå snett för att du är ledsen nu. Vet att det är skitsvårt och att man är orolig, men nu har du en liten i magen! Inget har gått snett i detta nu! Vad som sker längre fram vet vi inte, vi vet bara om nuet. Och nu är du gravid :)