BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Fick äntligen nu på kvällskvisten en glad gubbe! Det var fasen på tiden! Så nu jäklar blir det ligghelg fast vi sa igår att nu kan vi ju lugna oss lite eftersom jag inte tycks få nån ägglossning. :D
Wtf? Min kropp varierar med 32-52dagars cykel. Är nu på dag 34 och tog ett graviditetstest och ett ägglossning test.
Aldrig fått denna typ av halvt streck? Vad betyder detta

vet inte om jag pallar alltå. vet att det bara är ÄL +9-10, men jag analyserar sönder alla Cb test jag har (har tagit 4!!) idag.
mår verkligen psykiskt dåligt av detta, känns som det är fel på min kropp, att alla plus som blir aldrig kommer bli barn.
gråter och vill inte mer.
vet inte om jag pallar alltå. vet att det bara är ÄL +9-10, men jag analyserar sönder alla Cb test jag har (har tagit 4!!) idag.
mår verkligen psykiskt dåligt av detta, känns som det är fel på min kropp, att alla plus som blir aldrig kommer bli barn.
gråter och vill inte mer.
Jag skulle nog räkna det som ogiltigt, hade inte vågat lite på det resultatet. Men eftersom äl testet är positivt verkar det lovande så ta ett nytt :D
ja det har jag fått, på förmiddagen, på eftermiddagen är det väldigt svagt.
plussade isf igår och jag är redan hysterisk. jag vill inte ens tänka positivt överhuvudtaget för jag kommer inte palla sen. sen börjar jag tänka om det är något fel? typ plussa och sen få mf runt bim. då är det ju fel på MIG.
usch. är i upplösningstillstånd och känner inte igen mig själv.