• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • hoppasbli4

äl+12 idag och negativt test idag igen, eller där är streck men de är så svaga att de inte går att få på bild. OM det nu var ett plus jag fick på äl+10 så borde väl testen ha blivit starkare nu? 
    Har svårt att släppa tanken just för jag känner mig verkligen gravid! Känner mig precis som innan jag plussade sist, yrsel, andfådd, illamående som kommer och går, lättirriterad och molvärk. Hoppas verkligen inte det är pms så jag ska behöva må så här varje månad framöver =( Vid graviditet får man iaf ut nåt positivt av måendet.

• Testartest
    lillverra skrev 2015-12-11 12:38:51 följande:

Jag är på äl+11 och känner molande verk i nedre delen av tjej magen/mot venusberget.

ÄL +5 här, känner samma sak men vet att det kan vara bara pms oxå... 
  • lillverra
    Testartest skrev 2015-12-11 15:19:14 följande:

ÄL +5 här, känner samma sak men vet att det kan vara bara pms oxå... 

Ja är jobbigt att det är så liknande symtom ska försöka vänta med att testa tills bim varit.
  • Jennska
    happylife skrev 2015-12-11 12:40:09 följande:

Jag har bra erfarenhet, fick plus på äl+11

Hur långt från äl är du?

Jag vet faktiskt inte. Hade BIM 9e,men fick en blödning i månadsskiftet som höll bara 1,5 dygn. Sen inget mer. Fick lite äggviteslemtråds-aktiga flytningar efter den "mensen". Så jag känner mig helt förvirrad
  • misslina

Här är äl på g. Så nu är det liggtajm. Har kört på varannan dag denna vecka, sen blir det idag och i morgon också. Så tajmingen är det inte fel på. Sen är det bara att hoppas!

Skulle vara den bästa julklappen!

• HelenaSaga

Nån mer som kör natural cycels och blir besatt av att gå in på appen? ???? jag kollar flera gånger per dag fast inget nytt hänt såklart

• eid
    knutan83 skrev 2015-12-11 07:37:28 följande:

Är det möjligt att ha ägglossning fast äl-testet visar negativt? Har säkert frågat innan.. Alltså, jag ska aldrig mer köpa äl-tester utan bara chansa. Fasen så stressande det är! Och är det vanligt att ha mens utan ägglossning?

Jag är i samma sits- så himla frustrerande. Jag köpte Cb Digitala ägglossningstester till förra månaden. Fick bara upp "tomma" ringen sex dagar i rad och sparade därför resterande stickor till den här månaden- dock med samma resultat. Kände mig helt uppgiven tills att jag såg att det är flera som inte har fått utslag på testet! Har till och med försökt att tyda strecken på stickanObestämd
  • Gylleneprinsessa

Jag har en sexfråga:

Har man lika stor möjlighet att bli gravid om man inte alltid penetrerar under bebisverkstaden utan enbart pytsar i satsen själv i efterhand (om han kommer utanför)? Ökar chansen om han sprutar i en eller räcker det med att sperman hamnar där ändå?

• SSK13
    eid skrev 2015-12-11 16:15:06 följande:
    Jag är i samma sits- så himla frustrerande. Jag köpte Cb Digitala ägglossningstester till förra månaden. Fick bara upp "tomma" ringen sex dagar i rad och sparade därför resterande stickor till den här månaden- dock med samma resultat. Kände mig helt uppgiven tills att jag såg att det är flera som inte har fått utslag på testet! Har till och med försökt att tyda strecken på stickanObestämd
    Jag använder cb digital dubbel hormonindikator, jag har fått blinkande smiley i fem dagar. Också störigt då det egentligen kan betyda att ÄL uteblir om inte den fasta smileyn kommer. 

Läste iofs att 25 % har blinkande smiley i 5-9 dagar. Har man blinkande i 9 dagar kan man sluta testa sig för då kommer man mest troligt inte få en fast smiley. Åh så störigt :/ 
  • eid
    SSK13 skrev 2015-12-11 16:19:52 följande:
    Jag använder cb digital dubbel hormonindikator, jag har fått blinkande smiley i fem dagar. Också störigt då det egentligen kan betyda att ÄL uteblir om inte den fasta smileyn kommer. 

Läste iofs att 25 % har blinkande smiley i 5-9 dagar. Har man blinkande i 9 dagar kan man sluta testa sig för då kommer man mest troligt inte få en fast smiley. Åh så störigt :/ 
    Svårt det också, hoppas verkligen att den blir fast för dig snart! Finns så mycket tolkningsutrymme i "test-världen". Då är det bra att det finns forum som man kan skriva av sig lite i :)

Har du provat några andra test än cb med dubbel hormon indikator? Om det inte blir någon bebis den här månaden heller funderar jag på att köpa någon billig variant av teststickor bara för att kunna se någon typ av förändring (styrka i strecken)!