BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

äl+12 idag och negativt test idag igen, eller där är streck men de är så svaga att de inte går att få på bild. OM det nu var ett plus jag fick på äl+10 så borde väl testen ha blivit starkare nu?
Har svårt att släppa tanken just för jag känner mig verkligen gravid! Känner mig precis som innan jag plussade sist, yrsel, andfådd, illamående som kommer och går, lättirriterad och molvärk. Hoppas verkligen inte det är pms så jag ska behöva må så här varje månad framöver =( Vid graviditet får man iaf ut nåt positivt av måendet.
Jag är på äl+11 och känner molande verk i nedre delen av tjej magen/mot venusberget.
ÄL +5 här, känner samma sak men vet att det kan vara bara pms oxå...
Jag har bra erfarenhet, fick plus på äl+11
Hur långt från äl är du?
Här är äl på g. Så nu är det liggtajm. Har kört på varannan dag denna vecka, sen blir det idag och i morgon också. Så tajmingen är det inte fel på. Sen är det bara att hoppas!
Skulle vara den bästa julklappen!
Nån mer som kör natural cycels och blir besatt av att gå in på appen? ???? jag kollar flera gånger per dag fast inget nytt hänt såklart
Är det möjligt att ha ägglossning fast äl-testet visar negativt? Har säkert frågat innan.. Alltså, jag ska aldrig mer köpa äl-tester utan bara chansa. Fasen så stressande det är! Och är det vanligt att ha mens utan ägglossning?
Jag har en sexfråga:
Har man lika stor möjlighet att bli gravid om man inte alltid penetrerar under bebisverkstaden utan enbart pytsar i satsen själv i efterhand (om han kommer utanför)? Ökar chansen om han sprutar i en eller räcker det med att sperman hamnar där ändå?