BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

:) Du behöver inte ursäkta dig, bara bra med fler personers erfarenheter! Jag har tittat på strecken på testen (även om jag vet att det i instruktionerna står att man inte ska göra det). Under de dagar jag tror att min ägglossning har varit har strecket synts starkare på stickan. Kan det vara något med att man ändå inte når upp till en viss nivå som ger utslag kanske?
Hej!
En fråga allt de här med graviditet är nytt för mig jag har Bim 21 december tänkte kolla när börjar man känna av symtom dom har senaste dagarna har jag velat sova bara och mått illa känns konstigt i magen som de drar sig och spänner när kan man ta förstå testet eller måste man vänta till bim?
:)
Update från labil kvinna:
Haha ;) Har ju testförbud numera men eftersom jag har problem (tydligen) så tog jag ÄL test jag hade hemma bara för att testa något. Och de gav starka utslag..
ÄL+11 idag. Ska hålla mig borta från gravtest ett tag till.
Mår bättre än igår iaf, min man tröstade mig och hade en mysig fredag.
Det kan man absolut göra. Tror bara att det står så för att de inte vill att man skall förlita sig på det. Jag har själv gjort så när jag använt den. Ffa när jag haft den rosa som bara visat rund ring eller fast smiley. Perfekt att kunna följa utvecklingen då.
En fundering. Om man får missfall. Syns det som gravid på sticka då? Hur länge?
Fick lite svagare streck idag trots att jag sov längre, dvs inte kissat på ca 10 h. Sjätte dagen med blinkande smiley. Åååååh :(
har du provat att kissa igen? för dagen jag fick utslag på mitt digitala kissade jag direkt när jag klev upp, fick neg, åt frukost loch kissade igen, då var kisset inte lika utspätt och så fick jag glad smiley :)
Men har du testat lite senare på dagen nån gång..? Hört att många har betydligt högre lh-halt i urinen då jämfört med på morgonen. Optimalt är att inte dricka för mycket innan och hålla sig i 3-4 timmar.