BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!

Spiralen kommer ju inte ens i närheten av äggstocken så förstår inte hur den skulle kunna förstöra den? Du behöver nog inte oroa dig:)
Ni vettiga, kan ni lugna denna knäppa flicka en gång till.
Min hjärna har fått för sig (igen) att det är nått fel på min kropp och att jag därför har svårt att få barn. Huruvida jag har svårt att få barn eller ej återstår att se. Men de skriker iaf hjärnan till mig. Ofta. Redan innan vi började försöka.
Vaknade upp med Feber känslor idag och halsont så livet är rätt kasst idag redan. Sedan känner jag hugg i vänster äggstock. "Hmmm. Undrar om idag är äl dagen iaf" tänker jag INNAN hjärnan börjar var elak och påpeka att det var vänster sida jag hade ont i när gyn första gången efter massa år av p-piller konstaterade att jag hde äl. Det var även den sidan som spökade hela den korta tiden jag hade spiral. Och när spiralen var kom ut var den sne!
TÄNK OM JAG BARA HAR EN FUNGERANDE ÄGGSTOCK OCH ATT TACK VARE SPIRALEN VAR SNE HAR DEN SLUTAT FUNGERA MED OCH ATT DE GÖR ONT FÖR ATT DET ÄR NÅTT FEL?! Känner ju aldrig höger?! :(
ELLER TÄNK OM DET VAR NÅTT FEL INNAN SOM GYN MISSADE OCH DÄRFÖR BLEV SPIRALEN SNE OXH ATT EFTERSOM DE INTE KOLLAS UPP BLIR JAG STERIL?!
Jag vet att jag är knäpp men gråter verkligen nu.
Min hjärna har fått för sig (igen) att det är nått fel på min kropp och att jag därför har svårt att få barn. Huruvida jag har svårt att få barn eller ej återstår att se. Men de skriker iaf hjärnan till mig. Ofta. Redan innan vi började försöka.
Vaknade upp med Feber känslor idag och halsont så livet är rätt kasst idag redan. Sedan känner jag hugg i vänster äggstock. "Hmmm. Undrar om idag är äl dagen iaf" tänker jag INNAN hjärnan börjar var elak och påpeka att det var vänster sida jag hade ont i när gyn första gången efter massa år av p-piller konstaterade att jag hde äl. Det var även den sidan som spökade hela den korta tiden jag hade spiral. Och när spiralen var kom ut var den sne!
TÄNK OM JAG BARA HAR EN FUNGERANDE ÄGGSTOCK OCH ATT TACK VARE SPIRALEN VAR SNE HAR DEN SLUTAT FUNGERA MED OCH ATT DE GÖR ONT FÖR ATT DET ÄR NÅTT FEL?! Känner ju aldrig höger?! :(
ELLER TÄNK OM DET VAR NÅTT FEL INNAN SOM GYN MISSADE OCH DÄRFÖR BLEV SPIRALEN SNE OXH ATT EFTERSOM DE INTE KOLLAS UPP BLIR JAG STERIL?!
Har alltid bara ont i höger efter jag hade spiral!! :o känner aldrig av vänster! Öm från och till genom hela månaden så kan inte säga om det skulle bero på äl eller så och men vid mensvärk känns det bara på höger sida med...
När jag hade spiral började jag få "attaker" där det känndes som någon stack in en kniv i höger äggstock. Höll i sig upp till en timme. Åkte tom till gynakuten en gång men de såg bara att jag hade många små cystor i äggstockarna, alltså pco äggstockar. Men de kunde inte ge någon förändring till smärtorna och spiralen satt bra till. Tog ändå ut den snart efter det och sedan dess då har jag bara känt av höger sida...
Har också tänkt om vänster inte funkar... Borde man ringa gyn och boka tid?
Glömde ju ändra mitt bim, haha!
BIM-LISTA December 
1/12
Klubben94, 1:a barnet, 2:a försöket
NollÅtta, 1:a försöket, 3:e barnet
TB1, 1:a barnet, 25:e försöket
2/12
Gamlamamman, 3:e barnet, 2:a försöket
3/12
GästenT, 5:e försöket, 1:a barnet
3-5/12
BeataHulda8108
4-5/12
Selwas
karrop, 2:a barnet, 4:e försöket
5/12
mkess, 2:a försöket efter mf, 2:a barnet
Kissekatten2014, 4:e försöket, 1:a barnet
Trucker89, 1:a försöket, 1:a barnet
mininiss
Beebii, 1:a försöket efter mf, 3:e barnet
Lizzie09, 4:e försöket efter ma
LinaP123
hoppasbli4
6/12
Cfmilla, 2:a försöket, 1:a barnet
smulis, 1:a barnet, 1:a försöket
eveloppan, 1:a försöket, 1:a barnet
happylife, 5:e försöket, 1:a barnet
7/12
Minna87, 2:a försöket, 2:a barnet
Angdev, 13:e försöket, 2:a barnet
8/12
EmelieB91, 2:a barnet, 1:a försöket
maddex
Morrizen, 4:e försöket
Ang82, 1:a barnet, 9:e försöket.
finder, 3:e barnet, 1:a försöket
Calliope, 3:e försöket, 2:a barnet
Maria_87@, 14:e försöket, 1:a barnet
SamsonS, 4:e försöket, 2:a barnet
8airam8, 2:a försöket, 3.e barnet
sofie.sv89, 1:a försöket
9/12
ejh97
Lillis26, 4:e försöket efter mf
10/12
Kaninen, 3:e försöket, 1:a barnet
Kstadtjej87, 3:e försöket, 1:a barnet
201405, 3:e försöket
jossjoss, 3:e försöket
emmarebeccas, 1:a försöket
11/12
bamboobaby
livias, 2:a försöket efter mf, 1:a barnet
karinjansson, 7:e försöket, 1:a barnet
sebbejonte, 3:e försöket, 3.e barnet
albedo, 1:a barnet, 1:a försöket
kattenlady
12/12
Glittersol, 5:e försöket
Lilla Luna
13/12
Mammabertil, 4:e barnet, 8:e försöket
14/12
Ekoxe, 4:e barnet
Tedrickarn, 2:a försöket, 3:e barnet
14-16/12
Fian88, 2:a barnet, 3:e försöket efter mf
15/12
mariatheresia, 5:e försöket, 3:e barnet
lillverra, 3:e försöket, 2:a barnet
16/12
Symetrical
HCS, 15:e försöket, 4:e barnet
annacnummertre
17/12
babytjejen
18/12
Min tur, 1.a barnet, 3:e försöket
Längtar88
anynumos, 4:e försöket
19/12
Juni90, 1:a barnet, 1:a försöket efter x
Vinja, 5:e försöket, 1:a barnet
Elvrond, 1:a försöket, 1:a barnet
20/12
Miamarina84, 1:a barnet, 14:e försöket
Ensam02, 2:a försöket, 3:e barnet
Nepe, 1:a barnet, 4:e försöket
Agge83, 1:a försöket, 3:e barnet
21/12
Crazy catlady 2:barnet, 2:a försöket
22/12
SofieKristin, 1:a barnet, 2:a försöket
Testartest
23/12
strongisthenewme, 3:e försöket, 1:a barnet
24/12
pokonis
eid, 5:e försöket, 1:a barnet
Waiting for you, 2:a försöket, 1:a barnet
Agnessa
26/12
Mikaelacl
eg90
misslina, 6:e försöket, 3:e barnet
27/12
Fia90, 2:a försöket, 1:a barnet
Längtan efter nr 4, 1:a försöket, 4:e barnet
28/12
TheRealMe
Ejoma
pannkakan 87, 1:a barnet, 4:e försöket ef ma
29/12
Veli9090, 1:a barnet, 4:e försöket
anna90, 1:a barnet, 2:a försöket efter mf
Osäkert bim
SecretlyMe, 19:e försöket, 1:a barnet
ejh97, 1:a försöket, 1:a barnet
pärlsnäcka
SSK13, 2:a barnet, 1:a försöket efter MA i november
My102, 7:e försöket
Themorethemerrier
PLUSSAT
29/11
Smultrontjejen, 1:a barnet, 2:e försöket (bim 1/12)
30/11
Fru Frau, 2:a försöket, 1:a barnet (bim 1/12)
sowe81, 2:a barnet, 3:e försöket efter 4:a ma (bim 1/12)
1/12
primavolta, 2:a försöket, 3:e barnet (bim 3/12)
2/12
Sanna1986, 2:a försöket, 2:a barnet (bim 4/12)
Varför kan man inte ladda upp en bild via iPad? Tänkte visa ett ÄL test som var svagt och även fråga om det liknar en ägglossning snart.. Och om det brukar ta en två eller fler dagar efter ett svagt streck? ;) MItt första test någonsin. Gör ett nytt imon bitti!
Varför kan man inte ladda upp en bild via iPad? Tänkte visa ett ÄL test som var svagt och även fråga om det liknar en ägglossning snart.. Och om det brukar ta en två eller fler dagar efter ett svagt streck? ;) MItt första test någonsin. Gör ett nytt imon bitti!
bim 4-5 December , var säker på att jag var gravid igår 100% eftersom magen blivit så stor de senaste veckorna, drömde även att jag var gravid. Jag har inga symptom alls men jag tror tror tror mensen är påväg :(
Jag känner också bara höger! Vet inte varför!?