Hej!
Har följt denna tråd ett tag och även en tidigare tråd för kommande bebisar i juni nästa år.
Jag är i v. 11 (10+4) och ska berätta för föräldrarna i morgon. Är SÅ exalterad!
Har haft flera symptom som trötthet, ömma bröst, illamående, svullen mage, kissnödig ofta osv... Men de senaste 4-5 dagarna har alla dessa börjat avta.
Är medveten om att man känner mindre under vissa veckor, men bli ändå lite orolig för att det är ett MA på gång...
Detta är min första graviditet, så vet inte riktigt hur man "ska" känna kring dessa veckor. Någon som varit med om detta och har några lugnande ord att dela med sig av?
Har inte gjort något tidigt ultraljud och ska snart boka in tid för mitt RUL, som kommer bli i mitten av januari. Tycker ni jag borde försöka boka in ett tidigt ultraljud innan? Här i stan finns endast landstinget och jag misstänker att de inte tar emot tidiga ultraljud om man inte har någon medicinsk grund för det... Bor i en väldigt avlägsen stad som inte har någon privat klinik och det är 35 mil till den närmsta.