• Mimmi93

Tidiga symtom tråden!

Detta är en positiv tråd där man kan spekulera och hålla hoppet uppe och peppa varandra! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vad har ni för symtom? Hur lång efter äl kom dem? Om du har varit gravid innan vad för symtom hade du innan du plussade? 

Mina symptom började på äl +5 fick åtstramande hugg i nedre delen av magen. Sedan känner jag mig otroligt trött, hängig, ont i brösten illamående på kvällen, konstig i magen och uppblåst! Har även frossa! Har bim den 17!

• Svar på tråden Tidiga symtom tråden!
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-12 14:15:51 följande:

Har också BIM då! Jag vill också testa redan nu, men det känns onödigt då det kommer troligtvis inte visa nåt starkt. Lika bra att vänta och se, sparar man pengar dessutom ???? jag har bara två cb hemma som jag köpte igår ????

Ja men precis!! Om du har 2 test kommer du vänta till typ bim-1 då? O ta den andra på bim? :) känns som en evighet kvar :O
  • Fsake

Hej tjejer!

Mina tidiga symptom har varit fylligare bröst som är ömmare än vanlig PMS. Även molvärk sen äl nästan varje dag. Nu på bim-3 mår jag även illa till och från. Plussade igår på äl+10.

Lycka till!!!

• Cissi2801

Det är nu bim dagen, och ingen mens i sikte... Hoppas det håller så nu dessa dagarna...

• johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-12 14:21:15 följande:

Ja men precis!! Om du har 2 test kommer du vänta till typ bim-1 då? O ta den andra på bim? :) känns som en evighet kvar :O

Ja men verkligen! Vill bara att nästa vecka ska komma nu! Visst jag slutade med mina ppiller nyss och det är första gången vi försöker, men man vet aldrig.

Jag tror att jag tänker testa på bim-1 :) du då?
  • johannajw
    Fsake skrev 2015-11-12 17:01:29 följande:

Hej tjejer!

Mina tidiga symptom har varit fylligare bröst som är ömmare än vanlig PMS. Även molvärk sen äl nästan varje dag. Nu på bim-3 mår jag även illa till och från. Plussade igår på äl+10.

Lycka till!!!

Stort grattis! :)
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-12 18:01:53 följande:

Ja men verkligen! Vill bara att nästa vecka ska komma nu! Visst jag slutade med mina ppiller nyss och det är första gången vi försöker, men man vet aldrig.

Jag tror att jag tänker testa på bim-1 :) du då?

Jag håller tummarna för dig! Själv är jag på försök 8 haha. Jag ska använda mina billiga stickor från bim-4 och sedan spara mina cb till bim-1 och bim dagen :) jaa jag vill också få nästa vecka nu!! Orkar inte vänta, haha
  • snusan02

Hej! Jag har BIM nu på måndag! Är illamående och yr. Brösten är sjuka och jag är så trött. Fick missfall i april och har försökt sen dess. Hoppas så på ett plus nu. Har inga barn sen tidigare.

• Anonym (Mammatillenliten)
    johannajw skrev 2015-11-12 18:04:30 följande:

Hur länge har alla försökt? Och när slutade ni med era preventivmedel? :)

Vi försöker få syskon. Tog ut spiralen i juli för mådde inte bra av den. Men skyddade oss fram tills äl i september. Så det blir andra försöket den här månaden. Första barnet tog nästan två år att få till så jag har inte stora förhoppningar...

Har BIM fredag, lördag eller söndag så vi får se.
  • Bella_123

Får man vara med här? Verkar vara en intressant tråd :) Jag använder mig av cb äl-test och i söndags visade det ingenting och i måndags fick jag max fertilitet (glad gubbe) inte ens en stegring? Och bara för skojs skull så har vi provat dagarna efter för att de om det trappas ner men har fått max fertilitet 3 dagar i rad? Är de normalt? Har man kvar hormonet så länge i kroppen att det ger utslag flera dagar efter? Någon som varit med om liknande?

Svar på tråden Tidiga symtom tråden!