• Mimmi93

Tidiga symtom tråden!

Detta är en positiv tråd där man kan spekulera och hålla hoppet uppe och peppa varandra! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vad har ni för symtom? Hur lång efter äl kom dem? Om du har varit gravid innan vad för symtom hade du innan du plussade? 

Mina symptom började på äl +5 fick åtstramande hugg i nedre delen av magen. Sedan känner jag mig otroligt trött, hängig, ont i brösten illamående på kvällen, konstig i magen och uppblåst! Har även frossa! Har bim den 17!

• Svar på tråden Tidiga symtom tråden!
  • johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-15 00:16:15 följande:

Jag ska testa i morgon!! Vi kör båda? :D

Då kör vi! :) håller tummarna för dig! ?
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-15 00:55:21 följande:

Då kör vi! :) håller tummarna för dig! ?

Håller tummarna för oss båda!! :D
  • MadMe

Testade idag igen men negativt. Får bara acceptera att halsbränna, trötthet, nedstämdhet, trög mage, värk i livmodern och utebliven mens beror på annat. :(

• snusan02

Testade imorse. Negativt. Har BIM först imorgon men känns lite redan som att det inte kommer att hända nått denna månad heller. Fy vad ont det gör. Trodde inte det skulle vara så här svårt att bli gravid. Håller alla mina tummar och tår för er tjejer i tråden ????

• johannajw

Jag ser ett jätte jätte svagt plus, så jag ger inte upp hoppet än. Ska testa igen på onsdag då det är bim dagen. Visade en tjej kompis som är den ända som vet om att vi försöker och hon tyckte också att hon såg nåt. Kan vara ett nåt spökigt också :/

Om ni använder er av cb så testa att plocka isär själva testet om ni tror att ni ser något för då kan det vara lättare utan massa plast i vägen som glänser, om ni förstår vad jag menar ;)

Det kan ju vara så att man är låg på hormoner så det är därför det inte syns nåt. Kram på er alla!

• Miniflicka93

Ser något svagt men kan vara spök så får helt enkelt avvakta o se... Usch orkar inte denna väntan :O

• johannajw
    Miniflicka93 skrev 2015-11-15 12:12:30 följande:

Ser något svagt men kan vara spök så får helt enkelt avvakta o se... Usch orkar inte denna väntan :O

Det är så hemskt! Vi får helt enkelt fortsätta att hålla tummarna! ;)
  • Miniflicka93
    johannajw skrev 2015-11-15 13:43:49 följande:

Det är så hemskt! Vi får helt enkelt fortsätta att hålla tummarna! ;)

Jaaa verkligen! Borde verkligen vänta o testa till bim dagen! Men det är så svårt! Haha
  • Mimmi93

2 dagar kvar för mig! Allt känns som innan, tuttarna gör ont, mensvärk... får bara hoppas att de inte e pga att mensen ska komma!

Svar på tråden Tidiga symtom tråden!