• Mimmi93

Tidiga symtom tråden!

Detta är en positiv tråd där man kan spekulera och hålla hoppet uppe och peppa varandra! {#emotions_dlg.flower}Solig

Vad har ni för symtom? Hur lång efter äl kom dem? Om du har varit gravid innan vad för symtom hade du innan du plussade? 

Mina symptom började på äl +5 fick åtstramande hugg i nedre delen av magen. Sedan känner jag mig otroligt trött, hängig, ont i brösten illamående på kvällen, konstig i magen och uppblåst! Har även frossa! Har bim den 17!

• Svar på tråden Tidiga symtom tråden!
  • Anonym (Hihi)

Hur tidigt vågar man testa? Har Bim på sön..

• Miniflicka93
    Anonym (Hihi) skrev 2015-11-13 11:32:53 följande:

Hur tidigt vågar man testa? Har Bim på sön..

Beror lite på din diceplin ;) jag hade ju börjat teste redan om jag va du haha! Men kan du hålla dig så gör det :D
  • Anonym (Hihi)

Haha jag har egentligen NOLL disciplin :P vill inte testa i "onödan" bara

• Miniflicka93
    Anonym (Hihi) skrev 2015-11-13 13:47:35 följande:

Haha jag har egentligen NOLL disciplin :P vill inte testa i "onödan" bara

Haha som jag då xD haha testa på! :p
  • MadMe

Hoppar in här jag med.

Haft kopparspiral sedan 30 september som jag tog ut den 6 november. Visade sig att den var sne vilket orsakat min smärta. Vad som gjort spiralen sne vet jag ej.

När jag tog ut den sa bm att jag kan bli gravid direkt för att jag inte vet när jag har Äl och den kan hoppa osv. (Satte i spiral för att jag är så rädd och ville veta att sambon verkligen var redo. Vill njuta av graviditeten. Efter att tagit ut den vet jag att han längtar lika mycket som mig)

Nu är jag på bim +1 och kunde inte hålla mig för att testa så har inte druckit något på två timmar och kissade I en kopp. Visade neg. Enligt testet ska de visa redan 7 dagar efter befruktning, kan jag lita på att de verkligen e neg då? :(

• Miniflicka93
    MadMe skrev 2015-11-13 18:04:27 följande:

Hoppar in här jag med.

Haft kopparspiral sedan 30 september som jag tog ut den 6 november. Visade sig att den var sne vilket orsakat min smärta. Vad som gjort spiralen sne vet jag ej.

När jag tog ut den sa bm att jag kan bli gravid direkt för att jag inte vet när jag har Äl och den kan hoppa osv. (Satte i spiral för att jag är så rädd och ville veta att sambon verkligen var redo. Vill njuta av graviditeten. Efter att tagit ut den vet jag att han längtar lika mycket som mig)

Nu är jag på bim +1 och kunde inte hålla mig för att testa så har inte druckit något på två timmar och kissade I en kopp. Visade neg. Enligt testet ska de visa redan 7 dagar efter befruktning, kan jag lita på att de verkligen e neg då? :(

Om du är låg hornonare kan de ta några dagar innan det syns! Har en kompis som fick negativt på bim men plussade på bim+3!
  • MadMe
    Miniflicka93 skrev 2015-11-13 19:25:30 följande:

Om du är låg hornonare kan de ta några dagar innan det syns! Har en kompis som fick negativt på bim men plussade på bim+3!

Åh då väntar jag lite till innan jag tappar hoppet. Har massa symptom med illamående trötthet svullen mage osv
  • Anonym (Johanna)

Min mens kom just, en vecka för sent :( Lycka till ni andra! <3 

• snusan02
    johannajw skrev 2015-11-13 21:54:09 följande:

När ni tar ett gravtest, visst är det på morgonen man bruka ta? :)

Om man tar ett gravtest före BIM ska man helst ta med morgonurinen eftersom hcg halten är högst på morgonen :)
Svar på tråden Tidiga symtom tråden!