• Anonym (Varför?)

varför föder ni barn på detta vis?

Skulle ni anse att era kroppar är internationella? Är ni exempelvis en internationell mage? Internationella bröst?

Hur kommer det sig att NI ALLA väljer att föda internationellt och inte på nationell standard enligt vårdens kriterium för hälsorekonebolation i takt med stigande influenser avseende förhöjda risker? Varför väljer ni inte standarsvägen?

• Svar på tråden varför föder ni barn på detta vis?
  • Anonym (Öhhh...?)

Jag tackar för dagens skratt!   Funderat länge på den där...?

• nokitus
    Anonym (Varför?) skrev 2015-11-23 15:48:20 följande:

Nationell födsel är mer portabel än internationella födslar. Vad jag menar är att internationella födslar medför att barnet blir mindre portabla. Samtidigt beror allt på hälsorekonebolationen. Har ni internationella kroppar bör ni välja den nationella födseln eftersom det ska skapas en balans. Har ni inte internationella kroppar bör ni så klart välja den internationella födseln. Det jag menar är att majoriteten har internationella kroppar. Således bör den nationella födseln vara för handen.

Ja, detdär har jag också funderat på, ett portabelt barn borde ju vara att föredra, för statistiken visar ju verkligen att hälsan är mera rekommenderbar för ett portabelt barn fött på nationellt sätt, än ett importabelt barn fött på internationellt sätt utan den minsta tanke på hälsorekonebolationen. Ganska oansvarigt. Att vara importabel blir ju så tungtnär man växer upp och måste försöka anpassa sej till en viss portabelhet.
  • Anonym (Nationell)

Nationell födsel är mer portabel än internationella födslar. Vad jag menar är att internationella födslar medför att barnet blir mindre portabla. Samtidigt beror allt på hälsorekonebolationen. Har ni internationella kroppar bör ni välja den nationella födseln eftersom det ska skapas en balans. Har ni inte internationella kroppar bör ni så klart välja den internationella födseln. Det jag menar är att majoriteten har internationella kroppar. Således bör den nationella födseln vara för handen.

ja, jag gjorde det seminationella riksundersökningen där det starkt framgick att jag har en internationell kropp - men visa inslag av nationalism - därför rekommenderade BM att jag självklart skulle ta internationell födsel, och det är jag nöjd med! Men barnet är fortfarande portablet - det är jag nöjd med!
  • Anonym (P)

Jag har fyra frågor som jag hoppas att du kan svara på:
    1. Vad är en nationell födsel?
    2. Vad är en internationell födsel?
    3. Vad är en nationell kropp?
    4. Vad är en internationell kropp?
  • Anonym (va?)

Bästa starten på veckan har jag fått i alla fall :')

• nokitus
    Regndamen skrev 2015-11-23 16:25:34 följande:

Jag valde en intergalaktiskt födsel. Mycket praktiskt.

åh, schysst....svävar ditt barn då??
  • Anonym (va?)

Åh, varför valde jag inte en sådan när jag födde för tre månader sedan. Verkar väldans smidigt :)

Regndamen skrev 2015-11-23 16:25:34 följande:

Jag valde en intergalaktiskt födsel. Mycket praktiskt.

• EnAnonumius
    Anonym (P) skrev 2015-11-23 16:03:05 följande:
    Jag har fyra frågor som jag hoppas att du kan svara på:
    1. Vad är en nationell födsel?
    2. Vad är en internationell födsel?
    3. Vad är en nationell kropp?
    4. Vad är en internationell kropp?
    Jag ställer mig diskret vid sidan av dig, och väntar på svaret från TS...
    Är det okey, då du ställde de frågorna jag skulle ställa till TS?

Svar på tråden varför föder ni barn på detta vis?