• Anonym (Varför?)

varför föder ni barn på detta vis?

Skulle ni anse att era kroppar är internationella? Är ni exempelvis en internationell mage? Internationella bröst?

Hur kommer det sig att NI ALLA väljer att föda internationellt och inte på nationell standard enligt vårdens kriterium för hälsorekonebolation i takt med stigande influenser avseende förhöjda risker? Varför väljer ni inte standarsvägen?

• Svar på tråden varför föder ni barn på detta vis?
  • EnAnonumius
    Regndamen skrev 2015-11-23 16:25:34 följande:
    Jag valde en intergalaktiskt födsel. Mycket praktiskt.
    Måste varit en upplevelse att föda i tyngdlöshet...
    Eller hade du artificiell gravitation på rymdskeppet?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • RosaSmurf

Själv lät jag storken komma med mina barn. Då slapp jag allt vad ev skador etc heter

• Anonym (alax)

Jag har en i övrigt internationell kropp, men min mage är nationell. Min barnmorska kunde inte råda mig hur jag skulle göra med födseln i det här fallet, jag funderade på att föda på gränsen. Kanske du TS kan råda mig? Mitt första barn är portabelt, men hur går syskonen ihop om det andra inte blir portabelt? Är jag själv portabel eller har det gått över magen är nationell?

• Aniiee

Kära TS!

Jag har en fråga. Och jag är extremt fundersam över att inge frågat dig den frågan redan. Frågan lyder:

Får jag låna lite av ditt röka?

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • FuckGoggleAskMe
    Aniiee skrev 2015-11-23 18:05:06 följande:
    Kära TS! Jag har en fråga. Och jag är extremt fundersam över att inge frågat dig den frågan redan. Frågan lyder: Får jag låna lite av ditt röka?
    Will you be forgiven when the cold grave has come?

Tänkte just fråga vilken sort, så jag kan köpa samma, verkar intressant. TS, en medalj till dig, jag hade inte kunnat komma med en sådan TS ens om jag ansträngt mig mycket!
  • Anonym (Men hallå!?)

Det här kan ju inte vara allvar, den här typen driver med oss!

• Anonym (va?)

Är det bara jag som är lite besviken över att inte få höra mer från TS?

• Drakgrodan

Själv valde jag regional födsel, tror jag tog standard men det kan också ha varit standard med tillägg av nästa nivå, minns inte så noga, det var ju på 90-talet liksom!

• HazukiSan

Hörrö.... fredag var för 3 dagar sedan....
    Tack för skrattet iaf!!
    *skrattar internationellt*

Svar på tråden varför föder ni barn på detta vis?