• Anonym (Varför?)

varför föder ni barn på detta vis?

Skulle ni anse att era kroppar är internationella? Är ni exempelvis en internationell mage? Internationella bröst?

Hur kommer det sig att NI ALLA väljer att föda internationellt och inte på nationell standard enligt vårdens kriterium för hälsorekonebolation i takt med stigande influenser avseende förhöjda risker? Varför väljer ni inte standarsvägen?

• Svar på tråden varför föder ni barn på detta vis?
  • emelyaus

Mitt första barn föddes regionalt och det visade sig att han var portabel men påvisade tendenser till att bli svävande.
    Därför valde jag andra gången att föda underjordiskt och det resulterade i ett galaktiskt barn med asteroidiska egenskaper.
    Deras pappa är född nationellt och enligt min åsikt och erfarenhet tenderar nationella barn att luta mer åt marinbiologiska frostnationalism.
    Själv är jag gudsmajestätisk född, och det är självklart den mest optimala födseln. Dock är det inte alla som klarar det.

• Fröken Apelsin

Jag ska välja en internationell födsel, jag tänker föda mitt på Treriksröset iförd en sparkdräkt med 50 olika flaggor på.

Min syster valde den säkrare nationella födseln, hon födde barn på en Dalahäst med svenska flaggan svept runt sig.

• njursten

Sitter i matsalen på jobbet o vrider mig av garv!!!
    Tack ts för ett mycket gott skratt ^^

• Snygg kotlett

Nu kommer visserligen min anonymitet att röjas men frågan jag ställt i TS är allvarligt menad. Och jag identifierar inte varför tråden förflyttats till fel forum.

Internationella kroppar besitter egenskapen att producera barn för den nationella födseln mot bakgrund av hälsorekonebolationen. Innebörden av nationell kropp är att reknebolationen förskjuter barn ur modern på ett raffinerande sätt och således äter barnet moderns bröstmjölk på ett villkorslöst och psykologiskt sätt. Portabiliteten i den ena eller andra typen av födsel - nationell eller internationell - blir en beroende faktor och även den av hälsorekonebolationenen. Att föda internationellt innebär även att kvinnan blir icke-latent.

Snygg svärmor föder snygg dotter
  • isaswe

A..ha. Obviously. Nu blev det kristallklart....

Vad exakt är en "hälsorekonebolation"?

Snygg kotlett skrev 2015-11-24 12:12:53 följande:

Nu kommer visserligen min anonymitet att röjas men frågan jag ställt i TS är allvarligt menad. Och jag identifierar inte varför tråden förflyttats till fel forum.

Internationella kroppar besitter egenskapen att producera barn för den nationella födseln mot bakgrund av hälsorekonebolationen. Innebörden av nationell kropp är att reknebolationen förskjuter barn ur modern på ett raffinerande sätt och således äter barnet moderns bröstmjölk på ett villkorslöst och psykologiskt sätt. Portabiliteten i den ena eller andra typen av födsel - nationell eller internationell - blir en beroende faktor och även den av hälsorekonebolationenen. Att föda internationellt innebär även att kvinnan blir icke-latent.

• Alessia

Själv födde jag interstellärt andra gången och det var en supralegal erfarenhet inte minst för barnets far. Rekommenderas.

• Coccolina
    Anonym (Varför?) skrev 2015-11-23 15:48:20 följande:

Nationell födsel är mer portabel än internationella födslar. Vad jag menar är att internationella födslar medför att barnet blir mindre portabla. Samtidigt beror allt på hälsorekonebolationen. Har ni internationella kroppar bör ni välja den nationella födseln eftersom det ska skapas en balans. Har ni inte internationella kroppar bör ni så klart välja den internationella födseln. Det jag menar är att majoriteten har internationella kroppar. Således bör den nationella födseln vara för handen.

Say what?? alltså man fattar inte vad du menar....
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Coccolina

Identifierar inte varför tråden blivit flyttad?? Men jisses har du ett eget språk som bara påminner om svenskan??
    I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • Elvisistheshit

Vad är en "internationell kropp" TS? Jag som svensk borde ju ha en nationell kropp enligt svenska mått men en internationellkropp ur ett annat lands perspektiv? fast jag är ju också väldigt berest i världen men upplevde inte att min unge hade ett villkorat förhållande till mina tuttar pga av det. och inte så psykologisk beräknande var han heller utan mer primärt hungrig

Du har inte lust att prata ur skägget så vi förstår dig? Väldigt svårt att ta dig seriöst annars. Ingen idé att briljera med fancy words när vi kvinnor med vårt barnafödande ligger ljusår längre än dig i erfarenhet
Svar på tråden varför föder ni barn på detta vis?