Augustibebis 2016
Hej, går gärna med här. Plussade igår, 3e barnet om det går bra. Fick mf 1/11 så man är lite extra nervös..
Känner mig ändå väldigt gravid! Bf 6/8 :) Hur mår ni andra?
Hej, går gärna med här. Plussade igår, 3e barnet om det går bra. Fick mf 1/11 så man är lite extra nervös..
Känner mig ändå väldigt gravid! Bf 6/8 :) Hur mår ni andra?
Någon fler här som jobbar inom vården? Jag jobbar på ett äldreboende där det bor gamla med blandade problem (dement,stroke, alkomism mm). Det är fysiskt och psykiskt tungt även om jag just nu bara jobbar 50%.
Hur gör ni? Någon fler med tungt arbete? Vill ju kunna jobba mkt så min mammapenning blir bra
Kommer någon finnas kvar här eller sticker alla till Facebook? Jag har inte Facebook så kanske behöver söka mig någon annanstans?
Jag stannar här tillsågar veckor gått. Är tyvärr lite luttrad men självklart sjukt hoppfull!!
Hej allihopa. Hänger gärna hör med er??. Är gravid med 3: barnet. Har två söner på 4 och 6 sen innan. Bf borde vara ungefär 9/8.
På måndag har jag tid för inskrivning hos barnmorskan.
Symtom...; jag mår väldigt illa på eftermiddagarna och är superkänslig för lukter.
Jag har två barn sedan innan och är 29 år. Fick mf i augusti och i oktober, så jag hoppas verkligen VERKLIGEN att det går vägen nu!!!