• Malmö/Lukas

Nylon/ strumpbyxor

Hej
    Jag är en gift man på 40+ och vi har tre barn.
    I vårat förhållande har jag ett litet problem när det gäller sex.
    Jag är helt såld på nylon / strumpbyxor och tycker det är helt fantastiskt, både se och smeka på dom. Min fru är näst intill fientligt inställd till nylon. Hon är fullt medveten vad jag tycker och känner för nylon och vill inte riktigt möta mig i det. Jag tycker naturligtvis att det är tråkigt och Jag kan naturligtvis inte tvinga henne till något. Hon  säger att det är det värsta man kan ha på sig och att jag kunde själv prova så skulle jag förstå henne. Jag gjorde som hon sa och håller inte riktigt med henne.
    Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
    Lukas

• Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor
  • 11101
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-05 13:17:05 följande:

Oj oj oj! 21.5 cm ståkuk här på jobbet nu.... Såg din bild med rakad fitta i strumpbyxor! Den ser så blöt ut, onanerar du mycket?

Tänder själv på att ha på mej strumpbyxor och kalasbyxor, har du haft sex med en kille i det?

Hej! Har själv samma fetisch som du fast strumpbyxor
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    11101 skrev 2016-10-05 16:29:18 följande:
    Hej! Har själv samma fetisch som du fast strumpbyxor
    Visst är det härligt!
    Men jag anväder tunna strumpbyxor också! Gärna sexigt mönstrade.... Runkar så jädra skönt i dom.
    Hur använder du dina?
    BBWLady skrev 2016-10-05 14:55:23 följande:
    *ler* Ja du får vara lite försiktig på jobbet.

När du skriver kalasbyxor då är det inte nylonstrumpbyxor du menar? Kalasbyxor är det såna i tjockare tyg? Ogenomskinliga?

Kan förstå att det kan kännas pinigt i butik. Härligt att du vågat iallafall :)
    Ser ut att blie n jobbig dag igen om du svarar i den här tråden....

När jag menar kalasbyxor menar jag sådana här som på bilden. Det är typp ullmix som är ribbstickade. Sådana som alla barn upp till 11-12år hade på 70-talet. Dessa har jag alltid på vintern under jeansen. Men då mest blå, bruna och svarta pp jobbet så ingen skall märka det.

Alltid så spännnade att kolla strumpbyxor i affärer....

Bilden jag la till har jag som avatar på min "snusk-fb".... Doma kalsbyxorna är faktiskt köpta på Cassels för 3-4år sedan.

• 11101
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 10:17:57 följande:

När jag menar kalasbyxor menar jag sådana här som på bilden. Det är typp ullmix som är ribbstickade. Sådana som alla barn upp till 11-12år hade på 70-talet. Dessa har jag alltid på vintern under jeansen. Men då mest blå, bruna och svarta pp jobbet så ingen skall märka det.

Jättegulligt må jag säga
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 10:17:57 följande:

Då är det bäst jag håller mig undan då ;)

Ja det var precis sådana jag tänkte mig att kalasbyxor är. Oj.. Jag kan inte ens minnas när jag hade sådana senast. Tror jag gick på lekis eller nåt. :)

Härlig rosa färg förresten ;)
  • BBWLady
    Blixtmannen2 skrev 2016-10-06 11:01:18 följande:

Jag gillar vanliga nylonstrumpbyxor.

Tycker mig ana något där inunder som jag skulle föredra framför strumpbyxorna ;)
  • 11101
    BBWLady skrev 2016-10-06 11:06:09 följande:

Tycker mig ana något där inunder som jag skulle föredra framför strumpbyxorna ;)

Tro jag det Biglady
  • BBWLady
    11101 skrev 2016-10-06 11:49:08 följande:

Tro jag det Biglady

Har bestämt för mig att även du har en sån under dina ;)
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor