• Malmö/Lukas

Nylon/ strumpbyxor

Hej
    Jag är en gift man på 40+ och vi har tre barn.
    I vårat förhållande har jag ett litet problem när det gäller sex.
    Jag är helt såld på nylon / strumpbyxor och tycker det är helt fantastiskt, både se och smeka på dom. Min fru är näst intill fientligt inställd till nylon. Hon är fullt medveten vad jag tycker och känner för nylon och vill inte riktigt möta mig i det. Jag tycker naturligtvis att det är tråkigt och Jag kan naturligtvis inte tvinga henne till något. Hon  säger att det är det värsta man kan ha på sig och att jag kunde själv prova så skulle jag förstå henne. Jag gjorde som hon sa och håller inte riktigt med henne.
    Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
    Lukas

• Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor
  • ChubbyLady
    Anonym (nylon lover) skrev 2016-04-15 10:08:02 följande:

Biglady.se

Haha... nej det har sina orsaker som jag skrev lite tidigare i denna tråd ;) Nr #61

Men jag ska skriva om det även i bloggen samt försöka lägga in nån bild.

Nr #64 i denna tråd är ju jag förresten.
    Min mulliga sexblogg: biglady.se
  • Anonym (nylon lover)

Jo de vet jag att det är du på 64an läckra ben

• ChubbyLady
    Anonym (nylon lover) skrev 2016-04-15 12:31:55 följande:

Jo de vet jag att det är du på 64an läckra ben

Tack ;)
    Min mulliga sexblogg: biglady.se
  • 11101
    marie ogift skrev 2016-04-15 13:40:08 följande:

Lite kass bild

Men man ser ändå hur sexigt pirrigt det kan se ut i strumpbyxor. I vilket sammanhang var bilden tagen?
  • marie ogift

En kille som va sjukt kåt på att knulla mig med strumpbyxor på bara dra ner minimalt han höjde sig ett par snäpp som älskare då.

• livserfaren

Skulle vara kul med lite fler bilder på tjejer/kvinnor i nylonstrumpor.Min tjej har gärna på sig riktigt sexiga nylonstrumpbyxor när hon ska förföra mig.Såå sexigt.

• livserfaren

Hon brukar ge mig sexdagars provstrumpor o lukta på.Det älskar jag.Var hon får dom ifrån är en hemlighet säger hon till mig.Älskar min tjej världens sexigaste o finaste tjej.Hon vet precis vad jag går igång på.

• livserfaren

Blir såå kåt o upphetsad när jag ser tjejer/kvinnor som har nylonstrumpor på sig nu när det är 20 graders värme det måste vara jättesvettigt o härligt att ha på sig nylonstrumpor.älskar att kolla in er i lågskor o fötter blir såå tänd.

• Anonym (Kille me)
    livserfaren skrev 2016-06-30 08:49:03 följande:

Blir såå kåt o upphetsad när jag ser tjejer/kvinnor som har nylonstrumpor på sig nu när det är 20 graders värme det måste vara jättesvettigt o härligt att ha på sig nylonstrumpor.älskar att kolla in er i lågskor o fötter blir såå tänd.

Kan bara hålla med, kvinnor i nylon är så sexigt.
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor