• Malmö/Lukas

Nylon/ strumpbyxor

Hej
    Jag är en gift man på 40+ och vi har tre barn.
    I vårat förhållande har jag ett litet problem när det gäller sex.
    Jag är helt såld på nylon / strumpbyxor och tycker det är helt fantastiskt, både se och smeka på dom. Min fru är näst intill fientligt inställd till nylon. Hon är fullt medveten vad jag tycker och känner för nylon och vill inte riktigt möta mig i det. Jag tycker naturligtvis att det är tråkigt och Jag kan naturligtvis inte tvinga henne till något. Hon  säger att det är det värsta man kan ha på sig och att jag kunde själv prova så skulle jag förstå henne. Jag gjorde som hon sa och håller inte riktigt med henne.
    Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
    Lukas

• Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    BBWLady skrev 2016-10-06 10:49:22 följande:
    Då är det bäst jag håller mig undan då ;)

Ja det var precis sådana jag tänkte mig att kalasbyxor är. Oj.. Jag kan inte ens minnas när jag hade sådana senast. Tror jag gick på lekis eller nåt. :)

Härlig rosa färg förresten ;)
    Tack för det! Har även bilder där 21.5cm stehård sak gör att det ser ut som ett indiantält.....

Jaså har du inte använd sådana sedan dess? Vad har du på benen när det är riktigt kallt ute då? Långkalsonger?
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 12:50:19 följande:

Tack för det! Har även bilder där 21.5cm stehård sak gör att det ser ut som ett indiantält.....

Jaså har du inte använd sådana sedan dess? Vad har du på benen när det är riktigt kallt ute då? Långkalsonger?

En tipi i nylon då kanske?

De ggr det är riktigt kallt har jag leggings under. Men jag är inte så frusen av mig så det behövs väldigt sällan tack o lov.
    BBWLady skrev 2016-10-06 13:00:45 följande:
    En tipi i nylon då kanske?

De ggr det är riktigt kallt har jag leggings under. Men jag är inte så frusen av mig så det behövs väldigt sällan tack o lov.
    Vad menar du med "En tipi i nylon"?
    Använder ofta mönstrade sexiga strumpbyxor hemma endast en en tröja som jag går runt i innan jag ska runka...

Ok, men kalasbyxor är mer praktiskt enligt mej pga att det täcker hela benen ända ut till tårna. Sedan känns det ju lite nera kinky också...
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 14:10:22 följande:

Vad menar du med "En tipi i nylon"?

Använder ofta mönstrade sexiga strumpbyxor hemma endast en en tröja som jag går runt i innan jag ska runka...

Ok, men kalasbyxor är mer praktiskt enligt mej pga att det täcker hela benen ända ut till tårna. Sedan känns det ju lite nera kinky också...

En tipi är ju ett indiantält och det såg ut som ett sånt sa du. Om du sen har nylonstrumpbyxor på dig då så blir det ju en tipi i nylon :)

Personligen så var det första gången på ca 20-30 år nu i helgen som jag använde strumpbyxor. Jag kan inte för mitt liv tycka de är särskilt sköna. Men jag njuter av effekten det ger på diverse män när jag använde dem ;)
  • 11101
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 10:08:42 följande:

Visst är det härligt!

Men jag anväder tunna strumpbyxor också! Gärna sexigt mönstrade.... Runkar så jädra skönt i dom.

Hur använder du dina?

Senast i gårkväll då jag blev avrukad i dom av sambon
  • 11101
    BBWLady skrev 2016-10-06 11:55:05 följande:

Har bestämt för mig att även du har en sån under dina ;)

Jo det stämmer nog biglady
    BBWLady skrev 2016-10-06 14:24:09 följande:
    En tipi är ju ett indiantält och det såg ut som ett sånt sa du. Om du sen har nylonstrumpbyxor på dig då så blir det ju en tipi i nylon :)

Personligen så var det första gången på ca 20-30 år nu i helgen som jag använde strumpbyxor. Jag kan inte för mitt liv tycka de är särskilt sköna. Men jag njuter av effekten det ger på diverse män när jag använde dem ;)
    Aha! Trodde du menade något med tips...

För oss killar så retar nylonet ollonet rejält vilket är riktigt skönt!
    Du sulle se mina filmer...
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-06 15:43:58 följande:

Aha! Trodde du menade något med tips...

För oss killar så retar nylonet ollonet rejält vilket är riktigt skönt!

Du sulle se mina filmer...

Haha.. nope. Tipi var grejen ;)

Ja det vore spännande att se.
    BBWLady skrev 2016-10-06 15:47:51 följande:
    Haha.. nope. Tipi var grejen ;)

Ja det vore spännande att se.
    Jag kollade på dina filmer igår, riktigt bra!
    Men jag hittade fler med Rabbiten!

Idag var det rätt kallt ute, så idag är det ett par blå ribb/kabelstickade strumpbyxor på här på jobbet (under jeansen). Så varma, mjuka och sköna! Det skulle du
    prova när det är kallt!
    Kan fixa en bild på dom och lägga ut här.
  • BBWLady
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-07 09:40:13 följande:

Jag kollade på dina filmer igår, riktigt bra!

Men jag hittade fler med Rabbiten!

Idag var det rätt kallt ute, så idag är det ett par blå ribb/kabelstickade strumpbyxor på här på jobbet (under jeansen). Så varma, mjuka och sköna! Det skulle du

prova när det är kallt!

Kan fixa en bild på dom och lägga ut här.

Ja fixa gärna en bild :)
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor