• Malmö/Lukas

Nylon/ strumpbyxor

Hej
    Jag är en gift man på 40+ och vi har tre barn.
    I vårat förhållande har jag ett litet problem när det gäller sex.
    Jag är helt såld på nylon / strumpbyxor och tycker det är helt fantastiskt, både se och smeka på dom. Min fru är näst intill fientligt inställd till nylon. Hon är fullt medveten vad jag tycker och känner för nylon och vill inte riktigt möta mig i det. Jag tycker naturligtvis att det är tråkigt och Jag kan naturligtvis inte tvinga henne till något. Hon  säger att det är det värsta man kan ha på sig och att jag kunde själv prova så skulle jag förstå henne. Jag gjorde som hon sa och håller inte riktigt med henne.
    Någon som har något förslag hur jag skall få lite "nylon" i mitt liv.
    Lukas

• Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor
  • Anonym (Man)
    livserfaren skrev 2016-06-30 08:49:03 följande:

Blir såå kåt o upphetsad när jag ser tjejer/kvinnor som har nylonstrumpor på sig nu när det är 20 graders värme det måste vara jättesvettigt o härligt att ha på sig nylonstrumpor.älskar att kolla in er i lågskor o fötter blir såå tänd.

Det behöver inte vara svettigt. Frun har supertunna strumpor på sommaren och kombinerat med luftig klädsel i övrigt är det skönt säger hon.
  • livserfaren

Så härligt skönt o sexigt att se att ni tjejer använder nylonstrumpor i lågskor nu när det är riktigt varmt.Blir så kåt av att titta på er.Det måste ju vara jätteskönt för era härliga fötter.Tummen upp.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-07-07 10:58:11 följande:

Så härligt skönt o sexigt att se att ni tjejer använder nylonstrumpor i lågskor nu när det är riktigt varmt.Blir så kåt av att titta på er.Det måste ju vara jätteskönt för era härliga fötter.Tummen upp.

Älskar att titta på era nylon ben o fötter återigen idag 22 grader en tjej som cyklar i svarta nylonstrumpor o träningsskor blir såå jävla kåt.Underbart hoppas på att se fler tjejer som vågar i den här värmen.
  • livserfaren

Härligt nu är hösten här så många tjejer med nylonisar såå sexigt o härligt.Älskar att kolla in era ben o fötter

• livserfaren
    livserfaren skrev 2016-08-29 05:21:33 följande:

Härligt nu är hösten här så många tjejer med nylonisar såå sexigt o härligt.Älskar att kolla in era ben o fötter

Så härligt att se så många tjejer med strumpbyxorna på i Stockholm o svarta nylonisar som såå sexigt o tjejer i kjol som använder det syns så bra även på håll.Tummen upp från en kåt en.
  • Potatisdrottningen

Köp silkestrumpor till henne! Om hon inte gillar att ha strumpbyxor kanske stayups eller höfthållare o strumpeband går hem?

• 11101
    BBWLady skrev 2016-10-01 20:37:00 följande:

Så här går det när jag ger mig på nylonstrumpor ;)

Har det gått vilt till
Svar på tråden Nylon/ strumpbyxor