Västerås-mammor?
Även jag västeråsare , vore kul med en träff av alla som vill.... nu när semestrar och annat börjar ta slut och livet går in i gamla vanor igen och för varje dag närmare mötet med den lill* i magen..
Även jag västeråsare , vore kul med en träff av alla som vill.... nu när semestrar och annat börjar ta slut och livet går in i gamla vanor igen och för varje dag närmare mötet med den lill* i magen..
Jag jobbar ..... men kan försöka komma från till kl 14,30.
Men frågan är om vi blir många om vi får plats på systrarna Eriksson???
jag jobbar ju helger och vecko dagar lite hur som helst .... och kan jag inte komma så försöker jag väl på åter träffen :O) men först siktar jag in mig på nuvarande träff.
Hur blir det med träffen den 28/8 finns det något intresse??????
11/9 funkar för mig ochså.
Det kanske finns intresse även att ses en vardag om det är någon hemma , några kanske har blivit sjukskrivna eller börjat på havandeskapspenning???
Jag jobbar ju enligt schema så finns det intresse för en träff mitt i veckan så funkar det för mig det ochså.
Hej Maya
Mår bra men det är ett väldigt bök i magen och det växer och växer.. säger alla men själv tycker jag att det står still ;O)
Hur är det själv? stor och rund?
Finns det fler som kanske är intresserade av en träff en vardag kväll??
Då är vi alltså fler som ser ut som kossor ;o)
Det finns ju en mening till att jag valde just den bilden.
Gillar kossor av någon anledning speciellt nu när jag är gravid... först ser jag ut som en när sedan bebisen är ute så kommer jag att ha mjölk som en...:OD
Enligt Ultraljudet så kommer lill*n den 29 november och jag vill verkligen att det blir det snart... längtar så.
Träffen har jag räknat in mig på men undrar lite över hur dax?????
Jobbar ju som vanligt denna helg men kan kanske försöka komma ifrån tidigare.
Själv klart får man följa med tycker jag ...... närmaste träffen är den 11 sep men klockslag har väl inte bestämts ännu..