Inlägg från: Minja |Visa alla inlägg
  • Minja

Västerås-mammor?

Det verkar som ni är sugna på en ny "date", funderar på när det skulle passa....
    Eleonora när brukar du komma hem??? torsdag/ fredag????
    Hur har ni det som jobbar??? dag /kväll
    mammorna som har små när det er???

Träff hemma hos någon??? eller fika eller mat ute igen??

Förslag förslag i massor vill vi ha!!!!!!!!!!!!

• Minja

Träff v44

25/10 Måndag:Nitis77,jordnöten 14.30-, Lovan, Green Apple
    26/10 Tisdag:Nitis77, jordnöten, Green Apple, Minja 15-
    27/10 Onsdag:Nitis77, Green Apple
    28/10 Torsdag: Eleonora 18-,Nitis77, jordnöten, Green Apple, Minja 12-
    29/10 Fredag: Eleonora, Green Apple 13-
    30/10 Lördag: Eleonora,jordnöten, Lovan 14-
    31/10 Söndag: Eleonora -16, jordnöten

• Minja

Verkar väldigt lugnt här idag... kanske alla är på utflykt eller är det kanske så att det är alla bebisar som spökar och knuffar på natten så ingen orkar kliva upp och surfa runt här..
    kram till alla magar och Minne du är nästa kvinna på bordet... enligt UL

• Minja

*Lovan du verkar ha rätt.... alla verkar vara upptagna.
    Ska vi spåna på nästa vecka det tycker jag låter bra, jag kan alla kvällar kan jag säga rakt av just nu, värre till helgen tyvärr...

• Minja

okej och dessa kvällar kan jag....
    V.45

Måndag:Nitis77 16-,Minja16
    Tisdag:Nitis77,minja 16
    Onsdag:Nitis77,minja14-
    Torsdag:Nitis77 16-,minja16
    Fredag:Nitis77,
    Lördag:
    Söndag:

kan tyvärr inget i helgen efter som vi förhoppningsvis skall tapetsera om i köket....

Jordnöten förslag på färg till spjälis: vitmossa, grå,vit, ljusgul
    Själv skall vi ha vitmosse färg på spjälisen

• Minja

Green Apple: Nu skall du inte vara sådan.... du ser så härligt frisk och go ut och någon ilska har jag varken hört eller sett, tycker snare att du ser så där oförskämd fin ut som gravid, när man själv bara känner sig trött och blek...

Ang Fika på torsdag så kan jag tyvärr ej följa med efter som jag jobbar mina slit timmar och behöver sedan åka hem och vila för att klara av att leva just nu ,blir arg och grinig om bebisen och jag inte får vila minst 1 timme efter maten..... ;O)

• Minja

Tokitoj: jobbar 50% havandeskaps penning 50% men detta är bara nästa vecka ut sedan skall jag vara hemma och vila('läs städa för det är det jag kommer att göra*) och jag är i v36 + något????? jag som inte ensa har koll på det (skyller som vanligt på minnet)

• Minja

Gu vad kul Minne, snart kommer eran lilla bebsis....... nu sitter jag har och är så nyfiken på om du kommit iväg och fått se vad det var för liten filur där inne kille eller tjej

• Minja

ja ja då var man hemma igen, underbart för en osocila människa som mig att träffa lite andra magar och få fika och prata lite det gör gott för en blivande mammas mage

• Minja

Åhhhh GRATTIS MINNE!!!!! en kille till i gänget (syftar på Darlings lilla pojke)Underbart att äntligen få ha den lille att sniffa på..... börjar känna att jag nog ochså vill sniffa på en liten men det lär ju dröja *suck*

Philip vackert namn, det har varit på diskution här ochså men vi var inte riktigt överens men men nu har ju du det på din lilla gosse så då "slapp" vi engagera oss åt det namnet

• Minja

-Maya 77 vilken tur du har då *avundsjuk* som läkaren kan säga att du antagligen får möta din lill* innan 5 dec...

I morgon är det min sista arbetsdag och sedan skall jag vara hemma och "boa"... så efter i morgon kan vi även träffas dagtid..... kanske skall vi boka in en dag träff hemma hos mig (måste bara städa först *asgarvar*) eller någon annan så slipper vi leta cafe som vi får plats med barnvagnarna även om de ju just nu endast är 2!!!

Kram till er alla och en liten klapp på magen till bebisarna

• Minja

Sara de har buffè så du kan säkert hitta något som ej innehåller mjölk produkter.
    Vilka som skall med??? oj vet faktigst inte vi har ju bara bestämt ett datum, tid och plats sedan dyker väl en massa trevliga tjejer upp och äter god mat.....

• Minja

tack tjejer för en trevlig lunch.... god mat och mätt blev jag att jag nästan inte orkade äta maten här hemma i kväll... Eller är det någon som sitter och trycker på min stackars magsäck

• Minja

Ja då kanske det var dax att bestämma en ny träff.....
    Nästa vecka kanske?????
    Själv ledig hela veckan , endast torsdag vet jag att det är "kört" då jag skall med mitt jobb och ha en trevlig kväll.

Förslag?

Svar på tråden Västerås-mammor?