Inlägg från: Minja |Visa alla inlägg
  • Minja

Västerås-mammor?

Jag kommer, men dock lite senare... men skall försöka komma från 14-14,30 (slutar kl 15) och hoppas att någon är kvar.
    En annan sak, idag var jag ut på rusta västerås och köpte en urgullig nalle Phu/tiger väska billigt 25 kr ioch försi röd men den skall nog duga att ha bebisens första kläder som skall med till BB..
    Tänkte kanske det var någon mer som jagade bebis väska.
    .

• Minja

Hej hej Tjejer!!!!
    jätte trevligt att få lite ansikten på alla namnen, trevligt hade vi och vi bestämde att vi skulle göra om det men det fattades en del tjejer med magar som vi "pratat"med som av olika anledningar inte kundra sluta upp... er vill jag / vi nu ha kontakt med så att vi kan bli lite fler och boka in en ny träff och hoppas att fler kan komma.....

• Minja

Funderade på att redan nu fundera på en ny träff.....
    Tänkte att man kanske skulle boka in en kväll mitt i veckan???
    Eller var lördag en bra dag fram till bebisarna börjar ploppa ut, då man helt plötsligt har tid på vardagar och pappa tiden blir på helgen :OD
    vad tycker ni???

• Minja

låter som alla hade en trevligt i lördags så.... hur låter det med en ny träff på onsdag den 22/9 efter kl 17 vet inte riktigt vad det finns för kvälls öppna kafe här i staden..

• Minja

Grattis till David Mammame och vad skönt att det gick fort...
    Vi kommer nog (100%säkert) att träffas mera och du kommer att hinna följa med, låt amning och allt annat lugna sig.
    Kram Minja

• Minja

Låter som att Onsdag blev en bra dag, ni som inte kunde vi bokar en ny ganska snart.
    Men vart skall vi vara då???
    Vilket cafe i stan??? jag har inte en aning om vart vi får plats...

• Minja

K& K låter bra för mig ochså, träffas vi utanför eller???

• Minja

Det verkar som vi blir en del blivande mammor som kommer , kul ser fram emot att träffas igen.
    Maya 77 undrar vart du köpte fleece tyget du pratade om sist, har letat efter ett fleece tyg men hittar bara "flick resp Pojk" färger vill ha ett neuralt. så att jag kan börja sy lite bebis grejer...

• Minja

japp då var man hemma efter en träff med alla trevliga blivande mammor igen.....
    Vi hade jätte trevligt och jag kommer hem lika glad som sist...
    Ny träff blir det när vet man inte riktigt men inte allt för långt bort hoppas jag..

• Minja

Jaaa en ny träff låter jätte kul, jag ser fram emot att komma och träffa er alla igen..
    Lunch låter trevligt , hur låter med 11-11,30??

Svar på tråden Västerås-mammor?