Västerås-mammor?
12 -tiden på söndag låter okej... har ingen aning om vad som är öppet. i city..... eller kanske skall vi ta en lunch/ Fika på Ikea (det är garanterat öppet...)
12 -tiden på söndag låter okej... har ingen aning om vad som är öppet. i city..... eller kanske skall vi ta en lunch/ Fika på Ikea (det är garanterat öppet...)
jag kommer till kl 12 sigma scenen
Så alltså kommer hittils
Lovan
Darling73
Minja
Darling Grattis till körkortet ochså....... nu är det bara att gasa och köra..... gubben din kan drömma om bilen...
158 kr för en lunch....låter lite väl saftigt tycker jag med tanke på halsbrännan jag kommer att få av denna maten, men men är det okej för er övriga så.
Hej Tjejer...
äntligen har jag kommit åt en dator tyvärr inte någon egen så jag kommer att vara "försvunnen ett tag till (kommer att få låna en laptop men när den anländer vet jag ej)
Allt bra med mig och magen som växer och knölar runt och lever rövare ;O)
Jag ser fram emot att komma på tisdag om det ej blir så hör jag av mig via green apple kram till er alla och de små bäbismagarna...
Hej hej tjejer.....
Tråkigt att det inte blev någon träff.... men det låter ju trevligt att det blir träff på tisdag igen och jag kommer och telefon lista låter bra.
Kommer på träff tisdagen 19/10 kl 17.30 på Oliwer Twist för mumsig taco-buffé (!!!) :
Lovan
Green Apple
Maya 77
Minja
Undrar hur det gått för Darling..... man blir ju nervös ska det ta så lång tid???? men hon glömde väl ge gubben inloggnigen så han kan väl inte skriva och berätta om det blev en med eller utan.... kram till er övriga med magar "vi har ju sååååå långt kvar"
Här sparkas det och bökas det för fullt... just nu har den lill* hicka och antagligen ligger den med huvudet nedåt för det känns mest i bäckenet.
Men men förhoppnings vis så slutar hickan snart för den stackarn...
Hemma igen från en underbar taco kväll... mums mätt som bara den är jag och den lill* sove nu gott där inne.....
Grattis Darling till din lille gosse suck en annan har ju så låååååångt kvar :OD