Inlägg från: Lovan |Visa alla inlägg
  • Lovan

Västerås-mammor?

Låter lite tidigt... *Lovan morgontrött*
    12 låter lite mer rimligt för min del. Fast vill ni träffas tidigare så går ju det bra. Får gå o lägga mig lite tidigare på lördag, så är jag förhoppningsvis piggare på söndag förmiddag. *ler*

• Lovan

Grattis Darlig!!!

K&K? Har aldrig hört talas om stället... Men Eniro.se har ju bra kartor, så jag ska nog kunna hitta. *ler*
    Ikea var ju annars en bra idé, men om det inte går för någon så kan vi ju droppa den idén. Jag ska till ikea någon gång under helgen hur det än blir, så blir det inte på söndag, blir det på lördag eftermiddag. Svägerskan skulle kolla på säng, och dum som man är vill man ju hänga med. Även om plånboken inte vill det. *ler*

• Lovan

Men ska vi satsa på mongoliska? Klockan 12? Tycker jag låter som en väldigt bra idé!

• Lovan

Ligger i samma länga som sigma-huset. Men mer åt där scenen står utanför. Enklast är väl att säga att vi samlas vid scenen klockan 12? Mitt mobilnummer är 070-6053597 om någon har svårt för att hitta.

• Lovan

Okej, så vilka ska med på söndag nu då?

Lovan
    Darling73

• Lovan

Fyller i er två som sa att ni kunde komma. Blir enklast att se på det viset så att man inte missar någon på söndag o knallar in på restaurangen utan någon.
    *påpekar att det blir enklast om de som vill följa med på söndag fyller i sitt namn på listan*

Lovan
    Darling73
    Minja
    Nitis77
    Maya 77

• Lovan

Okej...
    Är det någon som vill ta något annat ställe då? Som inte vill betala de där 158:- ? Annars kan vi ju göra så att vi träffas vid scenen och kommer överrens då?

• Lovan

Öh *tänker efter* Vad finns det för andra ställen då? Enklast är nog att vi diskuterar när vi träffas på söndag, håller med om att 158 spänn är dyrt för en halsbränna. *ler*

Ses på söndag tjejer!

• Lovan

Tack för en skoj träff tjejer.
    Jag hade det väldigt roligt - tiden gick så fort!

Krya på ryggen Maya!

• Lovan

Ja, det låter inte dumt alls!
    Hänger på!
    Ska vi starta en sån där "kommer-lista" nu igen?
    Jag börjar i så fall:

Kommer på träff 12/10 på Oliwer Twist för mumsig taco-buffé!
    Lovan

Svar på tråden Västerås-mammor?